Łoś 110cc kilka usterek

Posiadam Łosia, kinroad rocznik z silnikiem 110cc (china)

Moto strasznie dużo pali, nawet 8/100 , kiedyś 3 :p
Filtr powietrza jest tłusty i czuć go paliwem, tak trochę kopci ale nie na niebiesko, tylko na szaro.
Gdy chcę go odpalić kopką słychać tak jakby powietrze gdzieś uciekało.
Gdy go odpalę dostaje bardzo dużych obrotów 5-6tyś (gaźnik był regulowany przez mechanika wiec to nie to) po chwili obroty spadają.

Gdzieś z dołu silnika kapie olej dość intensywnie, jazda bez załatania tego nie ma sensu, zbyt częste dolewki :C
Skąd on może lecieć?

Troche sporo tych problemów.. Myślę, że spalanie, wysokie obroty po odpaleniu, fitr powietrza w paliwie, kopcenie , sa ze sobą powiązane więc może się uda naprawić za jednym zamachem :D

Jakieś pomysły ?:p

zakup innego silnika jest najlepszym pomysłem bo generalka tego też będzie kosztowna w szczególności że sam nie zrobisz. to i mechanik tez weźmie a silnik sam przełożysz.

Żebt przełożyć to też trzeba mieć skilla;)

Emm, wątpię żeby była potrzebna generalka..
Ponoć, wysokie spalanie, klekotanie w okolicach cylindra spowodowane jest rozregulowanymi zaworami :p
Zawory to groszowe sprawy, a nawet i głowica 120zł..

Pytam o przyczyny tych usterek, i jak je naprawić, a nie to co mi się będzie bardziej opłacało.
Gdybym zakupywał silnik to 200-250cc, wiem, że się mieści do łosia bo kumpel ma w tej samej ramie :p
Trzeba tylko dorobić uchwyt bo silnik już pionowy, a nie poziomy jak ten 110.

Wracając do tematu, jak wyeliminować usterki?

A upierdol je... przecinakiem do spółki z młotkiem. To zawsze cuda działa. Dobry młotek i ostry przecinak. ;-)
-
Grze ci pionę jaką przyklepie, ale to już raczej jutro, bo teraz troszku musi jednak dojść do siebie.
Zrozum, wypił mleko od starej krowy i aktualnie się zważył, znaczy się, że jest teraz... minimalnie niedysponowany. :P

Mam pomysł pośredni między trzema wyżej. Nie narobisz się, a zadziała na 100%
Podpal go i zepchnij z najbliższej skały, a potem kup po prostu nowe KYMCO.
Jak się w jakimkolwiek salonie powołasz na minie i wybierzesz Agility City, to Ci dadzą do wyboru trzy kolory bez dopłaty (w tym jeden metalik!).
A jak akcję palenia/slychania nagrasz i pokażesz na forum, to Ci do niego dorzucą jeszcze kuferek zamykany tym samym kluczykiem.
Bajer nie z tej ziemi, technologia Hondy, nawet Francuzi sobie nie radzą i robią jakieś elektrozamki do otwierania kufra. No żenada normalnie...

Pomysł dość drastyczny, ale nie pozbawiony racjonalnego trzonu.
1. Na pewno się nie narobisz
2. Na pewno zadziała
3. Na pewno też zadziała powołanie się na Arasza - Ambasadora marki KYMCO
4. Kuferek promocyjnie też Cię nie ominie
Gdzie jest więc haczyk tej hojnej propozycji? Otóż dokonując tego - jakże rozsądnego - wyboru, opowiesz się po jednej ze stron barykady...
Nic nie będzie już takie samo... Mnisi z klasztoru Shao Lin za każdym zakrętem... Agenci chińczyków na polskobrzmiących maszynach... Krawężniki, które znienacka będą wyrastały jak mur chiński...
I nic na to nie poradzisz - chińczyk nie polubi japończyka. Za nic... Zwłaszcza tę podstępną wersję, która poparła dysydentów na Tajwanie...
Będziesz musiał z tym żyć... Zastanów się...

Sosnowy_dzia... napisał:

A upierdol je... przecinakiem do spółki z młotkiem. To zawsze cuda działa. Dobry młotek i ostry przecinak. ;-)
-
Grze ci pionę jaką przyklepie, ale to już raczej jutro, bo teraz troszku musi jednak dojść do siebie.
Zrozum, wypił mleko od starej krowy i aktualnie się zważył, znaczy się, że jest teraz... minimalnie niedysponowany. :P

chionol nocke miałem anie się zważyłem,przy takim ruchu w serwisowaniu jak teraz to bym z głodu zdechł:)
kopcenie;zajechana góra,pierścienie,tłok,gar,uszczelniacze zaworowe,uszczelki.
kapanie oleju;puściły uszczelki,deformacja, pęknięcie karteru bardzo częste to słaby punkt tych silników.
to że ci mechanik regulował gaźnik to nie znaczy że wyregulował i że jest sprawny bo wtedy by nie palił 8l tylko max 4,5l na maksymalnym wyżyłowaniu tego silnika!
minimalne koszt nie na częściach z chińskiego molocha;
gaźnik minimum ten
http://allegro.pl/gaznik-motorower-4t-tuning-pz22-junak-barton-zipp-i5068030800.html
góra minimum ta
http://allegro.pl/cylinder-tlok-110ccm-aluminium-romet-junak-barton-i5025002180.html
http://allegro.pl/glowica-110cc-4t-silnik-139fmb-barton-junak-nowy-i5045846182.html
i dojdą w najlepszym razie uszczelki a najgorszym karter.

Ja bym się nie pierdolił, skała, pochodnia, problem z głowy i witamy w świecie Kymco z Kraju Kwitnącej Podróby :-)