Longjia

Witam.
Jestem laikiem jeśli chodzi o motoryzacje, niemniej jednak postanowiłem poddać lekkim modyfikacjom mój skuter(niestety chiński) - Longjia l-evo .
W serwisie na tzw. tysięcznym przeglądzie poprosiłem o wymianę modułu na odblokowany, co też się stało.
By nie utracić gwarancji zamiast odciąć zawirowacz spalin zablokowałem go poprzez dwie śruby (jedną wkładając w otwór zaraz przy tłumiku, drugą w przewód do filtrowy). Skuter aktualnie na prostej nie przekracza 50 - 55 km/h, (do pięćdziesiątki normalnie przyspiesza i nie jest to full gaz:D, dodanie następnie nieco gazu nic nie zmienia). Mój serwisant stwierdził, że to jest zbyt mało, mówiąc że to wina docierania, a przecież docierany był zgodnie z tym co sam zalecił i co tutaj na forum też się propaguje.
Tu moje pytanie - w czym tkwi problem stosunkowo niskich osiągów mojego skutera??
Pomijamy gwarancję...
:)
Z góry dzięki

Blokada w gaźniku, regulacja zaworów, wariator.

Skuter posiadał zawirowacz spalin, czyli jest z silnikiem 2T?
Szukaj w gaźniku, może jest blokada max. otwarcia przepustnicy, albo mała dysza główna?

Tak to jest skuter 2t.
W najbliższym czasie jak znajdę wolną chwilę postaram się odkręcić pneumatem wariator i zdjąć tulejkę. A co do tej blokady max. otwarcia przepustnicy to zobaczę co i jak i napisze.
Dzięki

Patrzyłem na gaźnik i wydaje mi się, że nie mam blokady przepustnicy, ale że mogę się mylić wrzucam trzy zdjęcia, zobaczcie proszę i sami oceńcie.
link: http://imageshack.us/photo/my-images/818/zdjcie0135bn.jpg/

Pozdrawiam

Obejrzałem 2 zdjęcia, ale nic z nich nie wynika..
Żeby sprawdzić czy jest blokada maksymalnego otwarcia przepustnicy, zdejmij gumową rurę łączącą filtr powietrza, następnie manetką gazu przekręć na full i zajrzyj na przepustnicę, czy całkowicie otwiera przelot gardzieli. Jeżeli zasłania w górnej części, to blokada jest albo w postaci tulejki ograniczającej podniesienie przepustnicy, albo śrubka którą musiałbyś wykręcić (może być w manetce gazu).