Kymko like 125 v max
- This topic has 31 odpowiedzi, 9 głosów, and was last updated 9 years, 5 months temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 8 października 2014 dnia 13:59 #177298
Kupiłem kymko like 125 lx,chodzi mi o jego v max.Na skuterowo podczas testów mówioni ze rozpędza sie do 100 i ma ochote na wiecej.Tymczasem ja wyciągam z górki czy pod górke max 90.Mam pytanie czy jest przyblokowany.
8 października 2014 dnia 14:44 #177303I tyle wystarczy,zacznij się martwić jak cie objedzie łepek na tuningowane 50tce chrl.
8 października 2014 dnia 14:55 #177304Ok jak dla mnie 90 jest spoko , ale jestem ciekaw czy da się np po odblokowaniu wycisnąć więcej.
8 października 2014 dnia 15:00 #177306Zawsze się da ,pytanie tylko po co?Skuter to nie ścigacz jego przeznaczenie jest całkiem odmienne z punktu a do punktu b i tyle.
9 października 2014 dnia 05:08 #177360Ja znam przeznaczenie skutera,to pytanie było czysto techniczne
9 października 2014 dnia 05:14 #177361nie wątpię że znasz,serwis ci usunie po zakończeni gwarancji a jak na razie to bardzo dobrze ze leci tylko 90 dobrze to wpłynie na żywotność silnika.
9 października 2014 dnia 07:24 #177367Dzięki za informacje
9 października 2014 dnia 13:25 #177379Pierwszy raz słyszę żeby motocykl 125 cc miał blokady które ewentualnie można by zdjąć po gwarancji …. – przecież to nie ma najmniejszego sensu, to nie 50 cc.
9 października 2014 dnia 14:37 #177381sensu to niema twoja wypowiedź.blokady są po to żeby do końca gwarancji dotrwał.
9 października 2014 dnia 19:01 #177421panczo napisał:
sensu to niema twoja wypowiedź.
Możesz wskazać w którym miejscu ?
panczo napisał:
blokady są po to żeby do końca gwarancji dotrwał.
Jasne, potem niech się rozleci. Za zabiegi tego typu (blokowanie aby do końca gwary) producent nie opędziłby się od pozwów sądowych
9 października 2014 dnia 19:08 #17742290 km/h to faktycznie troszke mało jak na 125 ccm, a ile Ci pali l na 100 km?
9 października 2014 dnia 19:52 #1774263,3 litra
9 października 2014 dnia 19:59 #177427Kontaktowałem sie z serwisem kymko,tam powiedzieli ze 125 nie mają zadnych blokad.Natomiast w salonie tam gdzie go kupiłem,stwierdzili ze jak jedzie tylko 90 to musi byc zblokowany.
9 października 2014 dnia 20:08 #177430no to faktycznie coś jest nie teges, albo taki już jest ten silnik. Aprilia SR 125 MAX wyciąga lekko ponad 130 km/h i pali podobnie co twój, i nieco większy i wygodniejszy, ale też i nieco droższy…
9 października 2014 dnia 20:24 #177431Aprilia SR 125 ma 15km a kymko 9,5km
9 października 2014 dnia 20:47 #177433no fakt, ale te 15 km osiąga dopiero przy 9250 obrotów, a twój te 9,5 km przy 7500 obrotów. U siebie mam cylinder 72 ccm, mały gaźnik, zablokowany moduł, seryjny (już lekko pordzewiały i dziurawy) wydech i przy 80 km/h osiąga 7000 obrotów… Więc jak bym kupił większy gaźnik, lepszy wydech i odblokował moduł to by leciał szybciej od twojego… Więc sądzę, że te 90 km/h w twoim skuterku to troszke za mało, w trasie raczej nie da rady jechać bo byś musiał trzymać cały czas max p’zde, chyba że byś złapał jakiegoś tira i za nim jechał, żeby nie było oporów powietrza ^^
10 października 2014 dnia 02:54 #177439Musze jeszcze sprawdzić czy nie przekłamuje licznik km/h .W dokumentach jakie dostałem przy zakupie , widnieje v max 85 km/h, na skuterowo.com podają ze w specyfikacji ze 90 km/h. Ale jak testowali to było powiedziane cytuje z rozpędza się do 100 i ma ochote na więcej. Co prawda testowali zwykłego like a nie lx,ale przecież to to samo , morze moja masa ma tu znaczenie 103 kg
10 października 2014 dnia 05:49 #177440Masa kierownika zawsze znaczenie jak i jego budowa[opór powietrza]
10 października 2014 dnia 09:43 #177442Ale aż 10 do 20 km/h
10 października 2014 dnia 11:31 #177446no znaczenie ma, ale bez przesady, na swoim jak jade w 2 osoby to jedzie tyle samo, bo jest zablokowany, tylko że wolniej się rozpędza i troszkę więcej pali…
10 października 2014 dnia 11:40 #177450Jeszcze jedna uwaga rozpędzam go do 90 i czuje lekki zapas,daje do końca a tu nic nie przyspiesza.
10 października 2014 dnia 11:45 #177451no to tak jak ja u siebie, bo mam zablokowane max do 7 tys obrotów ;d
A ile wtedy obrotów masz, masz obrotomierz10 października 2014 dnia 12:15 #177456Nie mam jak sprawdzić mam licznik kontrolke paliwa
13 października 2014 dnia 15:27 #177725Jade niebawem na pierwszy przegląd,tam cos doradzą.
16 października 2014 dnia 12:44 #177900zebrowski33 napisał:
Jadę niebawem na pierwszy przegląd,tam coś doradzą.
Lepiej żebym był złym prorokiem, albo wyszedł na ignoranta – ale czy dobrze rozumiem, że kupiłeś NOWY skuter i na pierwszych 300km (w moim Kymco People One po 300km jest _pierwszy_ przegląd) testujesz v-max ?????
Może jestem starej daty i robię to niepotrzebnie, ale uważam, że każdy silnik musi się choć delikatnie dotrzeć – dlatego pierwsze 300 km jeździłem łagodnie (łagodne przyspieszenia, max do 70km/h), a do 1000 nie zamierzam go specjalnie żyłować , no poza mocniejszymi przyspieszeniami, żeby jednak się fajnie dotarł.
Wg zasady – “jak dbasz, tak masz” – może lepiej mieć 5km/h mniejszy max, ale większą trwałość….
Podobnie robiłem z posiadanym poprzednio Vitality i dojeździłem do 19tys bez remontu silnika, czy wymiany paska (co nie znaczy że przy tych 19tys się rozleciał – ot, czeka teraz na kupca….)16 października 2014 dnia 13:48 #177901AnonimNieaktywny- 180
- 3 133Postów:
zebrowski33 napisał:
Kupiłem kymko like 125 lx,chodzi mi o jego v max.Na skuterowo podczas testów mówioni ze rozpędza sie do 100 i ma ochote na wiecej.Tymczasem ja wyciągam z górki czy pod górke max 90.Mam pytanie czy jest przyblokowany.
Kolego, a czy przypadkiem ten Like nie posiada systemu SLS, i katalizatora w tłumiku?
16 października 2014 dnia 14:00 #177902sszz napisał:
Lepiej żebym był złym prorokiem, albo wyszedł na ignoranta – ale czy dobrze rozumiem, że kupiłeś NOWY skuter i na pierwszych 300km (w moim Kymco People One po 300km jest _pierwszy_ przegląd) testujesz v-max ?????
Może jestem starej daty i robię to niepotrzebnie, ale uważam, że każdy silnik musi się choć delikatnie dotrzeć – dlatego pierwsze 300 km jeździłem łagodnie (łagodne przyspieszenia, max do 70km/h), a do 1000 nie zamierzam go specjalnie żyłować , no poza mocniejszymi przyspieszeniami, żeby jednak się fajnie dotarł.Dzisiejsze małe silniczki są robione tak, że nawet jak dotrzesz to różnica będzie niewielka, moze 1, 2%. Ale podczas docierania najlepiej przed jazdą dobrze jest chociaż troszkę rozgrzać silnik i jeździć na wszystkich obrotach i nie ze stałą prędkością np 70 km/h max, żeby nie zamulać. Najlepiej przyspieszać spokojnie do tych maksymalnych obrotów i to samo w drugą stronę, albo puścić gaz, żeby się troszkę schłodził. Ważne, żeby nie robić tego za długo (nie przegrzewać go) i nie przeciążać go (nie wjeżdzać pod strome podjazdy, nie wozić pasażera, bagaży itp.) No i lać ciut więcej oleju.
17 października 2014 dnia 16:59 #177953Z tym docieraniem to sprzedawca zasugerował żeby rozpędzic go na maksa kilka razy, potem jeździć maksymalnie na 80 procent Małe silniczki to 49 i 125 ?
17 października 2014 dnia 17:03 #177954System SLS, i katalizatora w tłumiku,szczerze mówiąc nie wiem.
17 października 2014 dnia 23:24 #177973Nie wiem po co pisać o docieraniu fabrycznego silnika 4T. Je bardzo łatwo dotrzeć w fabryce i zwykle są wstępnie całkiem nieźle dotarte. Kupując nowy samochód w serwisie myslicie że ktoś myśli o docieraniu ? Nawet skody czy ssang yong ? Dwusów – owszem, ale to kompletnie inna konstrukcja.
Jeszcze by się można pokusić o “docieranie” gdy nie ma wtrysku paliwa tylko prosty gaźnik. - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.