Kymco xciting300ir- stuki w silniku i niskie obroty na zimnym silniku.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Kymco xciting300ir- stuki w silniku i niskie obroty na zimnym silniku.

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 11 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #313156

    Marcin Hryckiewicz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam- zauważyłem, że ostatnio z racji niskich temperatur skuter po odpaleniu potrzebuje kilku sekund żeby ustabilizować obroty na te 1.8tys… Po dodaniu i odjęciu gazu obroty spadają na ok. 1 tys. Po czym dopiero po kilku sekundach wracają na właściwe, po rozgrzaniu Kymco problem ustępuje…. Mam jeszcze jeden problem, mianowicie po energicznym dodaniu gazu na postoju słychać chwilowy klekot, stukot…. ? Również jak skuter „wraca” z wysokich obrotów- kilka „klekotów” i ustępuję. Z góry dziękuje za podpowiedzi…pozd

    #313166

    Marcin Hryckiewicz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Czy to może padać wtrysk..? Ewentualnie regulacja zaworów..?

    #313167
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 025

    układ ssania i regulacji wolnych obrotów to masz do przeglądu.
    A co do stuków – ciężko powiedzieć nie słysząc. Stukać może wszystko od rolek w wariatorze po po tłok walący o zawory, przez same zawory.. itd.
    Stukanie może też być spalaniem detonacyjnym z racji ogólnych problemów z układem paliwa/wtrysku. Może ci jakiś czujnik temperatury pada, lambda (jeżeli masz).. itd.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #313170

    Marcin Hryckiewicz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Co do rolek to stukały i zostały wymienione ale był to inny metaliczny „stuk” występujący cały czas podczas pracy silnika…..Rolki były kwadratowe…O dziwo skuter fajnie, równo przyspieszał….Po wymianie na nowe rolki (18gram) motor jest wolniejszy…Po osiągnięciu 6tys obrotów, wręcz obrotomierz spada do 5.5 tys… ?Manetka cały czas na full….Dziwne…pozd

    #313194

    Marcin Hryckiewicz
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Wyjaśnione….jeszcze raz rozebrałem przekładnie i bez wariatora nic nie stuka i nic nie klekocze….Założyłem stare zużyte rolki i skuter znowu fajnie przyspiesza…jest ta sama dziura w przyspieszeniu przy 6tys. ale jadę już wtedy 80km/h a nie 50 i nie jest to tak odczuwalne…Skuter szybciej po prostu wchodzi na obroty…Co proponujecie…? Kupić nowe rolki tylko 16g (oryginalne 18g)? Dlaczego tak się dzieje, że skuter na rolkach zalecanych przez producenta słabiej przyspiesza, pasek do wymiany..? pozd

    #313195
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 025

    pasek wystarczy zmierzyć – dowiesz się czy jest starty i pooglądać czy nie ma spękać, rozwarstwień.. itd

    Takie objawy jak opisujesz na tych ^kwadratowych rolkach^ to bardzo przypomina jazde na rolkach dr. pulley. One są takie niesymetryczne z natury.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie