Kymco Xciting 500 - stuki - uderzenie przy przyspieszaniu w napędzie

Witam,kupiłem dzisiaj Xciting 500 i jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne. Proszę Was zatem o pomoc w diagnozie a także uspokojenieu, bo w serwisie pierwszy wolny termin to czerwiec a tu serce się rwie do jazdy a rozum mówi stop :)
1. Podczas jazdy przy raptownym przyspieszaniu stuka coś w napędzie,( jednorazowe łup, nie zawsze słychać to uderzenie) - poprzedni właściciel zaklinał się że wymieniał pasek napędowy oraz jakąś przekładnie biegów czy tarcze ( no nie mam pojęcia co ) i powiedział mi że takie stukanie w maxiskutrerach to normalne....taaaa.
2. Przy uruchamianiu silnik zapala się kontrolka oleju na czerwonu, przy zgaszaniu dodatkowo zapala się na czerowono - oil srevice ( czy coś tam) - dolałem oleju .Po dolewce nie znikają zapalające się kontrolki. Poziom oleju jest wysoki. Podczas pracy silnika kontrolka nie pali się.

Proszę o wskazóki jeździć czy czekać, co to może być, przewidywane koszty.

Z góry serdeczne dzięki.
Nowy Na Drodze

Po pierwsze nie spodziewał bym się na Twoim miejscu tutaj odpowiedzi, bo większość to właściciele 50-tek.
Po drugie, stukanie w przekładni to na pewno nie jest norma w maxi :)
Po trzecie taka moja prywatna rada - sprzedaj go szybko i lepiej poszukaj Downtowna, jeśli musi być Kymco :)

ad 1 => serwis, tym bardziej że było coś grzebane
ad 2 kontrolka oleju zawsze się świeci po przekręceniu kluczyka i gaśnie po uruchomieniu pojazdu w momencie osiagniecia odpowiedniego ciśnienia oleju, "Oil Service" to kontrolka mówiąca o tym, że minął przebieg przewidziany na wymianę oleju , żeby zgasła musisz wyzerować na liczniku przebieg miedzyserwisowy.

Dzięki Raven za info:) a więc czekamy na serwis....