Kymco Vitality – wymiana baterii w zegarku LCD

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Kymco Kymco Vitality – wymiana baterii w zegarku LCD

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Andy Andy 4 lata, 12 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #150183
    Zdjęcie profilowe skolakow
    skolakow
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Witam,

    wyczerpała mi się bateria w zegarku LCD w Kymco Vitality.

    Chciałbym ją wymienić i w związku z tym
    proszę o podpowiedź które plastiki i w jaki sposób je odkręcić, aby ich nie połamać i dostać się do baterii w zegarku LCD?

    Przy okazji – może ktoś posiada jakieś zdjęcia lub filmiki z wymiany baterii?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    #150185
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    Po kolei:
    1) odkręcasz plastik osłonę kierownicy – dwie śruby od strony czarnych plastików i jedna od przodu, na dole plastiku;
    2) odkręcasz plastik trzymający zegarek (śruba gwiazdkowa);
    3) wyciągasz zegarek;
    4) złotówką przekręcasz plastik trzymający baterię i wymieniasz baterię
    5) składasz w odwrotnej kolejności.

    Router WS 50 2013
    #150205
    Zdjęcie profilowe skolakow
    skolakow
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Dzięki za odp. Mam jeszcze dodatkowe pytania:

    – czy trzeba na początku zdemontować przedni plastik osłony kierownicy (część lakierowana)?

    – później tylny, czarny plastik osłony kierownicy?

    – na co zwracać uwagę podczas demontażu plastików, aby przypadkiem ich nie uszkodzić;-)?

    – aby dostać się do zegarka trzeba też zdemontować klosz (szkiełko) licznika?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #150210
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    – tylko lakierowany

    – czarnego nie ma potrzeby ściągać

    – delikatnie ściągać

    – nie, robisz tylko to co napisałem nic więcej. Zegarek jest pod licznikami, żeby zdjąć ,,szkiełko” trzeba cały licznik zdemontować. Poza tym od strony szkiełka nie wyjmiesz zegarka.

    Router WS 50 2013
    #150229
    Zdjęcie profilowe skolakow
    skolakow
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Dzięki za dodatkowe szczegóły.

    Niestety, ale poległem podczas próby demontażu przedniej osłony – dolna część plastiku wychodzi bez problemu, ale mam problem z górną częścią plastiku – jest tak spasowany, że nie jestem w stanie go wyjąć. Nie wiem z jaką siłą go potraktować i gdzie chwycić, aby plastik wyszedł bez szwanku… Oczywiście, wykręciłem wszystkie śruby mocujące.

    #150231
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    szarpnij i wsyskoczy. Musisz sam do tego dojść, tak na forum nie da sie napisać jak masz szarpnąć by nie połamać.

    Router WS 50 2013
    #150250
    Zdjęcie profilowe skolakow
    skolakow
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Zdaję sobie sprawę, że przez ograniczenie forum trudniej jest napisać jak dokładnie chwycić, ale mam jeszcze jedną prośbę odnośnie demontażu przedniej osłony.

    Czy tę obudowę trzeba:

    – chwycić mocno do siebie i ciągnąć?
    – czy chwycić do góry i ciągnąć?
    – czy chwycić do dołu i ciągnąć?

    Soreczki za zadawanie tak banalnych pytań, ale ciągle próbuję i mi nie wychodzi demontaż tej plastikowanej obudowy…

    #150268
    Zdjęcie profilowe skolakow
    skolakow
    Użytkownik
    • Postów: 24

    To jeszcze raz ja. Podaję link do zdjęcia z zaznaczonymi zaczepami, które sprawiają mi tak dużo problemu przy demontażu…

    http://imageshack.us/a/img202/208/oqjl.jpg

    #150275
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    poruszaj plastikiem w górę i w dół, musi zejść. Mi ściąganie tego plastiku zajmowało 5 sekund.

    Router WS 50 2013
    #150736
    Zdjęcie profilowe skolakow
    skolakow
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Ok, po wielu próbach:-), uporałem się z demontażem przedniej, lakierowanej osłony kierownicy, pod którą kryje się licznik.

    W mojej wersji – pod spodem licznika nie było plastiku trzymającego zegarek (śruba gwiazdkowa), tylko biały plastik z zaczepem.

    Postanowiłem dodać link do zdjęcia, może się komuś przyda (jak widać – są dwie wersje z zabudową zegarka LCD w Kymco Vitality)…

    link do zdjęcia: http://imageshack.us/a/img845/3632/vd5r.jpg

    Ok, temat uważam za zamknięty i jeszcze raz dziękuję użytkownikowi ‚madi’ za okazaną pomoc!

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 15 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie