Kymco Vitality – wszystko o nim.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #16765
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Ponieważ moja kobieta od wczoraj stała się posiadaczką nowego Kymco Vitality mam pytanie jak go docierać? Co prawda mój docierałem po swojemu,ale może macie jakieś uwagi i propozycje,które będą cenne?

    #16768
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Nie palić gumy, nie cisnąć cały czas na full, jeździć delikatnie, na zmiennych obrotach, ale nieraz trzeba przycisnąć furę.I w miarę opcji niech jeździ sama na nim.A i oczywiście z zimnym się delikatnie obchodzić trzeba, ale to się tyczy także dotartego skuterka.I najlepiej bez blokad docierać, ale to nie jest konieczne.A i jeszcze trzeba uważać, by nie przegrzać silnika, stosujemy olej SYNTETYCZNY, nie pół, tylko full.

    #16774
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Olej niestety jest tam już zalany Mobil Extra 2T czyli półsyntetyk. Blokady myślę że zdejmie się po dotarciu.Sama to na pewno będzie jeździła 😀

    #16775
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    No cóż, trudno z tym olejem, aczkolwiek pod żadnym pozorem do nowego silnika nie lej oleju mineralnego 🙂

    #16801
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Dziś pierwsza przejażdżka 20km,chyba trochę za małe obroty ma bo gaśnie i ledwo 50km/h idzie,mój leciał 55km/h na blokadach.

    #16806
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Może być to kwestia licznika, w jednym modelu pokaże tyle, w innym tyle.Zresztą po dotarciu może ta wartość się zmienić.

    #16836
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • 888Postów:

    Z tym olejem to są dwie szkoły. Pierwsza mówi żeby przy docieraniu nie stosować pełnego syntetyku tylko pół z prostego względu. Olej syntetyczny ma za dobre właściwości smarujące i o ile w późniejszym czasie zużywanie silnika jest niepożądane to w początkowym etapie żeby się cylinder dotarł do tłoka to musi być trochę bardziej twardo.
    Oczywiście piszę to jako ciekawostkę. Każdy robi jak uważa.
    A z docieraniem to wiecie jak robię, rżnę ile się da. W pierwszych dwóch tankowaniach dolałem tylko miarkę oleju dodatkowo do baku i zawsze dobrze rozgrzewam skuter (ok 4 minut) przed jazdą. Leci jak szatan, na dniach wstawię filmik z przyśpieszenia. Na szybko jak zerknąłem to idzie od 0 do 70 w 10 sekund ale liczyłem w głowie i mogłem być niedokładny. Kompresja wzorowa więc w tym ostrym docieraniu jednak coś jest.

    #16840
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Tu na forum był link do ciekawego artu o docieraniu. Silniki 4T z głowicą aluminiową podobno dobrze jest docierać na oleju mineralnym i nie żałując obrotów. A nie wiem jak to jest z 2T. Ja osobiście – z perspektywy własnych doświadczeń lałbym półsyntetyk od samego początku i cały czas. I jeździłbym na pełnym zakresie obrotów, nie robiąc gwałtownych ruchów manetką ale i nie turlając się. No i dobrze nagrzewając silnik zanim w ogóle bym ruszył. Ale kadżdy ma prawo robić po swojemu…

    #16842
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    A czy to normalne że ssanie się nie włącza jak jest na dotarciu i blokadach? Bo zauważyłem że jak się go odpali to nie wchodzi na wysokie obroty jak mój tylko jest cały czas na niskich,teraz aż za niskich bo gaśnie.

    #16853
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    To kwestia regulacji – myślę. Jak mi ustawili na pierwszym przeglądzie to ssanie już się w ogóle nie włączało.

    #16888
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • 888Postów:

    Ja w Vitalce mam tak że jak ją uruchomię to chodzi na normalnych, niskich obrotach (ok 1,8-2 tys) obrotach. Gdzieś po minucie podnoszą mu się obroty o ok tysiąc. Albo jak chodzi na niskich obrotach i delikatnie mu machnę manetką to łapie wyższe obroty (włącza się ssanie).

    #16893
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    A moja po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty,teraz jak jest zimno to kilka minut i schodzi na normalne,czyli ssanie działa. A w tej nowej jak odpalisz to ma stałe obroty,a dziś o dziwo nawet nie gasła. Czy to że nie wchodzi na wyższe obroty (czyli ssanie) może być dlatego że ma zablokowaną dyszę itp?

    #16898
    Anonim
    Nieaktywny
    • 3
    • 307Postów:

    A czy to normalne że ssanie się nie włącza jak jest na dotarciu i blokadach?

    Ssanie albo działa albo jest zepsute – blokady i docieranie nie mają tu nic do tej sprawy.

    Dysza też nie powinna być przeszkodą jeśli chodzi o działanie ssania.

    PS.Spróbuj podkręcić troszkę wolne obroty.

    #17079
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Jeszcze nie mieliśmy okazji podkręcić obrotów,ale zobaczymy co to da. A teraz pytanie z innej beczki,być może w przyszłym roku wymieniłbym w swoim Vitality tłumik na jakiś sportowy,chodzi mi o taki,który coś da,ale nie będzie głośny i bez zawijasów tylko prosty,czy jest jakiś?

    #17080
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Oj ciężko będzie, na rynku “chodzą” właściwie tylko te “zawijane” i o tych jest najwięcej opinii, więc ja by wziął zawijany 😀

    #17081
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Te zawijane mi się nie podobają

    #17082
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Życie…Albo osiągi, albo wygląd 😈

    #17083
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:
    #17084
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Oj nie wiem nie wiem 😀 Mówię, ja mogę tylko w zwijanych doradzić, co do prostych to jedyny wydech jaki widziałem “w akcji” to Arrom, modelu nie znam, KOS miał go w Piaggio i nic nie dał.

    #17096
    Kosik
    Użytkownik
    • 12
    • 681Postów:

    Ja miałem arrow focus, no cos dam moze da ale wątpie, a ten z linku, no cóż, tak śmiechowy, moze coś da..

    #17223
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Suawek a Ty jaki masz wydech?

    #17262
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • 888Postów:

    Najbardziej oklepany 🙂 Tecnigas Next-R. Nie mam do czego porównać bo w tym samym czasie zrobiłem szlif i nowy tłok więc zmieniła się kompresja ale tak czy siak efekt był odczuwalny, szczególnie od 40-50km/h gdzie rwał do końca czyli prawie 80. Wcześniej żeby osiągnąć 70 trochę to trwało i wskazówka szła niemrawo.
    Dźwięk nie jest uciążliwy, ani dużo głośniejszy, a tylko zauważalnie bardziej basowy, jakby przepuszczony przez szklaną butelkę.
    Po tych operacjach wzrosło też spalanie o ok litr.

    #17263
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Litr to sporo 😮

    #17273
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • 888Postów:

    Ciężko powiedzieć, rolki 6g powodują że jeździ na dość wysokich obrotach. Do tego sam wydech też za sprawą dużego podciśnienia, wysysa oprócz spalin także mieszankę więc jestem w stanie to zaakceptować.
    Wiesz, dla mnie alternatywą dla skutera jest przejazd samochodem z pracy do domu w 40 minut ze spalaniem 10 litrów, więc 4,5L i ta sama droga w 10 minut to w ogóle nie ma co porównywać.

    #18469
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Mam pytanie jaki jest symbol żarówki postojowej w Vitalce? To te dwie obok halogenu.

    #18538
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    A tu schemat instalacji elektrycznej do Kymco Vitality:

    Schematy i instrukcje napraw motorowerów, motocykli, pilarek

    #18570
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Wiem już jaka żarówka jest w postojówkach:

    http://allegro.pl/zarowka-w5w-osram-najtansze-i1316714639.html

    Otóż moje pytanie brzmi jakbym zamiast dwóch żarówek powyżej o mocy 5W dał np dwie takie,o mocy 1W:

    http://allegro.pl/postojowki-w5w-power-led-high-mega-moc-1w-wwa-fv-i1293264964.html

    to czy coś się stanie?

    #18578
    Dopesc
    Użytkownik
    • 2
    • 133Postów:

    HugoBoss

    Ja kupilem do swojej INca Street tez 5W tylko ze LED

    http://archiwumallegro.pl/zarowka_w5w_r10_t10_led_postojowki_walcowane-1155190904.html

    Jesi ktos potrzebuje schemat instalacji

    http://www.skuteryostrow.pl/index.php?s=schematy

    #18579
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    Dopecs a masz może schematy elektr z inci street??

    #18585
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Dopesc napisał:

    HugoBoss
    Ja kupilem do swojej INca Street tez 5W tylko ze LED
    http://archiwumallegro.pl/zarowka_w5w_r10_t10_led_postojowki_walcowane-1155190904.html
    Jesi ktos potrzebuje schemat instalacji
    http://www.skuteryostrow.pl/index.php?s=schematy

    I nic Ci się nie dzieje z instalacją lub innymi żarówkami?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button