Kymco vitality moduł 2t

Witam chciałbym zapytać czy moge ten moduł (http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-modul-zaplonowy-naraku-sport-p-2086-1.html?cPath=13969_13975_14003&sessID=e71420e286039c3572a0e327dd7788ce ) wrzucic do swojej vitalki gdyż mam ten maly moduł wielkosci gdzieś
5cm x 2.50cm a tam pisze ze pasuje do modeli z modułem wielkości paczki papierosów prosze o pomoc gdyz jest to ostatnia blokada w moim skuterku.


wymiana modułu nic nie da, fabryczny jest zablokowany na 11k rpm. Moja vitalka jechała z tym modułem 80. Bez zmiany przełożeń więcej nie poleci.

ale ja mam po tuningu (malossi sport 70, arrerche 19mm, kruciec odblokowany, tecnigas next r, malossi multivar,) narazie na dotarciu takze nie sporawdzam v maxa ale czy ten modul da cos przy tych czesciach???

pewnie tak, szkoda że przełożeń nie zmieniłeś bo one też blokują, są tuningowe na mielochu i racing planet

wiem tez chce kupic te z top racinga +18% ale bieda z kasa. Ale ten moduł bedzie pasowal czy nie ?

Miru,a mam takie pytanie ile Ci pali po tym tuningu? Też chcę do swojej Vitalki wsadzić cylek 70cm,ale boję się że będzie paliła 5l/100km.

100km przejade na pelnym baku nigdy nie sprawdzalem ile pali. ale jak go dotre to sprawdze. Wsadz malossiego 70 bez obaw gaznik serie zostaw tylko dysze 85 se daj ja jezdzilem na seri gazniku przy tym cylku i jezdzil super.

60-80 km na godzine max 2,7 litra 125cm3 -90cm zmiesci sie w 3 litrach
nie katujac go wiecej jak 70kmh
bak na 100km loj

Ja mam dysze 85 seryjnie. Myślę nad cylindrem 70cm tylko nie wiem czy żeliwny czy nicasil.

hugo nie taniej wyjdzie zrobic A i smigac z taka moca jaka uwazasz za bezpieczna?

Taniej to na pewno nie,zresztą lubię mojego bzyczka.

Bierz airsala na nicasilu mówie ci bo sam mam zeliwo i żałuje ze nie wybrałem aluminiowego poniewaz co 30 km musze robic przerwy a na aluminium jest lepsze odprowadzanie ciepla, moze i mniejsza zywotnosc tego cylka ale wieksza moc niz na zeliwiaku. Jak sie ma AC i chce sie dość szybko posmigac to tylko aluminium a jezeli jezdzisz spokojnie i zalezy ci na trwalosci oraz troche wiekszej mocy bierz zeliwo.

CEFA napisał:

60-80 km na godzine max 2,7 litra 125cm3 -90cm zmiesci sie w 3 litrach
nie katujac go wiecej jak 70km\h
bak na 100km loj

mówisz tutaj o 4T , 2T palą nieco więcej , choć mój skuter też dwusuw, a niecałe 3.5l w trasie palił przy zamkniętym budziku ;)

Chyba wezmę te części:

http://allegro.pl/cylinder-kit-malossi-sport-70cc-kymco-ac-promocja-i3112079651.html

http://allegro.pl/wal-korbowy-top-racing-std-kymco-sym-promocja-i3124375138.html

http://allegro.pl/lozyska-walu-top-racing-kymco-super9-betwin-i3071675378.html

http://allegro.pl/wariator-malossi-multivar-kymco-sym-i3104263710.html

Hugoboss mam dokladnie ten sam set up tylko lozyska ntn. A jaki wydech masz sport czy seria?

Ja jeszcze nie mam tych części,wydech seria. I jak Ci lata na tych częściach?

Powiem ci ze nawet leci ten skuterek ale nie testowalem go jeszcze bo docieram, mysle ze 100 poleci jak na 70 km/h ma gdzies 7-8k obr. Jak kupisz te czesci to rolki 8 gr. odrazu se kup. Teraz bd kupował przelozenia, cewke naraku, swiece iryd. , moduł sport naraku, sprzeglo malossi, korektor momentu. to bd power jeszcze lepszy tylko money-money jeszcze brakuje :( . Pózniej biore sie za optyke chociaz juz pomalowany na bialo i fele czerwone ale niestety sie wyłożyłem na szczescie jechalem nie za szybko i tylko czacha troche ryśnieta i owiewka kiery bardziej przerysowana i tak bd to obklejał jeszcze :P