Kymco Super 8 czy Barton Huragan?

Cześć wszystkim!
Mam do Was pytanie -nie znam się za bardzo na skuterach, więc postanowiłem zasięgnąć opinii tutaj.
Chcę kupić skuter do 2000 zł używany o pojemności do 50cm3. To musi być skuter dwuosobowy i duży. Mam na uwadze w tym momencie Kymco super 8 i Barton Huragan. Obydwa są duże i obydwa mi się podobają. Barton choć bardziej mi się podoba -trochę z wyglądu jednak zalatuje Routerem z marketu.. I tutaj mam dylemat. Czym tak na prawdę te skutery się od siebie różnią po za wyglądem? Czy któryś jest bardziej wadliwy od drugiego? Czy w przypadku serwisowania nie ma z nimi problemów? Czy części są ogólnodostępne? Najlepiej było by gdyby mi ktoś porównał je do samochodów ;) Np. Fiat == Nissan (Pierwszy tandeta, ciągle się psuje ale naprawa za grosze, drugi się nie psuje i pod każdym względem jest lepszy ale jak już się zepsuje to koszta dużo większe jednak przyjemność z jazdy nieporównywalna).

Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam

Nie oszukujmy się Barton to jest jak Router z marketu tylko że ma go w markecie bo nie ma miejsca. Kymco to Kymco serwis,części są dostępne. Do Bartona szczerze wątpię nawet na Alledrogo. Polecam Kymco Super 8 bo mam takiego już leci czwarty rok :) i ponad 12tyś przelotu.Za taką cenę mogę opchnąć swojego jeśli jesteś chętny.

Dzięki za odpowiedź :) Jeszcze się zastanawiam -Barton ma ładne, wielkie światła z przodu. A ten Twój na zdjęciach w stopce bardzo ładny i ma ładny kufer, też koniecznie będę chciał kufer do skutera. A powiedz mi przy okazji czy jest sens robić ukryty przycisk, który w razie kontroli milicyjnej wcisnę i skuter nie będzie w stanie rozpędzić się więcej niż 45km/h ?

Tylko Kymco. Żadnej chińszczyzny. Chińszczyzna oprócz mniejszej wytrzymałości i gorszego spasowania może mieć coś takiego jak niewymiarowe cześci (np. zamiast wałów 13 i 16 mm ma 13,4 i nie kupisz żadnego wariatora). Kymco to Kymco - proste, jasne, spasowane i wytrzymałe.