Kymco Super 8 4t - regulacja

Posiadam Kymco Super 8 4t ze zmianami:

Cylinder kit TEC 90cc (wraz z głowicą)
Gaźnik 24mm, dysza #95, wraz z króćcem 24mm.
Rolki 7g
Stożek

Na rolkach 6g v-max miałem 80km/h
Aktualny v-max wynosi 85km/h (lekko z górki), co zrobić aby polepszyć v-max ? Włożyć rolki 8g - jest sens ? (przyśpieszenie mam dobre).
Jeszcze jedno, gdy jadę to 85km/h to od czasu do czasu przerwie obroty (na ok 1s) i szarpnie skuterem. W czym mam problem ? (Próbowałem regulować gaźnik i tylko pogarsza się, bo częściej przerywa gdy poruszam w gaźniku).

Zauważyłem, że mam mokro pod gaźnikiem. Zaraz po założeniu już było mokro- Pomyślałem, ze pewno przy zakładaniu gaźnika mi się nalało, wiec wytarłem. Po jeździe zawsze jest teraz pod nim mokro(miałem nawet tak przy seryjnym gaźniku). W czym problem ? Dodam, że cieknie tylko wtedy gdy jadę - na zgaszonym silniku nic nie kapie ani nic.

ZALEŻY MI NA JAK NAJWIĘKSZYM V-MAXIE. Co go polepszy ?

Lekksze rolki lepsze przyśpieszenie słabszy v-max
Ciężcsze rolki gorsze przyśpieszenie lepszy v-max na 90ccm daj rolki 8 i zobacz ale uważaj aby nie zniszczyć wału bo przerabiana 50ccm i jej seryjny wał wytrzymują do 82ccm i mogą mieć słabsą wytrzymałość wymień wał na 90ccm po może stary nie wytrzymać

Przebieg mam 2k więc wytrzyma.

ale do ilu bo masz 2tk przebiegu a jak będziesz miał 5,5k to ci pęknie, mój kolega miał Benzer Syracuse dał do niego 125ccm ! a w ogóle nie zmieniał oleju od nowości a przebieg przy zamianie to 4579 a przy 4943 pękł przy prędkości 110km,h i pół silnika rozwałiło i nowy będzie miał.To tylko taka przestroga :)

Przez ten olej mógł przegrzać wał i stracił swoje właściwośći. 90cc a 125 to jest jednak różnica. To moja opinia o tym, wolałbym aby sie więcej osób o tym wypowiedziało.