Kymco Pulsar s 125

Witam
potrzebuje opinii o motorze. Mam parę niepokojących spostrzeżeń i chciałbym je skonfrontować. Jeśli ktoś jest szczęśliwym posiadaczem proszę kontakt na forum. Niepokoją mnie odgłosy z silnika podczas przyspieszania , praca skrzyni biegów /ciężko włączyć N , prędkość ok 90 km/h /salon zapewnia 115 km/h/ .

Pojazd nowy? Jak tak, to jeszcze pewnie nie dotarty, więc nie masz co liczyć na dostępność maksymalnej mocy. Jeżeli chodzi o biegi, to spróbuj wyregulować linkę sprzęgła. Być może jest zbyt luźna i dla tego biegi wchodzą ciężko. Poza tym często spotykałem się z ciężko wchodzącym luzem. Co do hałasującego silnika, to jak dobrze widzę masz 157FMI czyli na łańcuchu rozrządu. Sprawdź jego napinacz oraz luz zaworowy.

Deep_Nothing... napisał:

Pojazd nowy? Jak tak, to jeszcze pewnie nie dotarty, więc nie masz co liczyć na dostępność maksymalnej mocy. Jeżeli chodzi o biegi, to spróbuj wyregulować linkę sprzęgła. Być może jest zbyt luźna i dla tego biegi wchodzą ciężko. Poza tym często spotykałem się z ciężko wchodzącym luzem. Co do hałasującego silnika, to jak dobrze widzę masz 157FMI czyli na łańcuchu rozrządu. Sprawdź jego napinacz oraz luz zaworowy.

Nowy z salonu. Jest po pierwszym przeglądzie /1000 km/ . W sumie wszystkie dolegliwości ustapiły jedynie licznik zatrzymuje się na 90 km/h jak zaklęty. Ani km więcej czy na prostej czy z górki. GPS podaje max predkosc 91 km/h. Biegi wchodzą płynnie przy wyższych obrotach, ale z luzem to już tak rozowo nie wygląda, albo wejdzie od razu albo jest zabawa.

Pojazdy z tymi silnikami mają blokadę na module zapłonowym, trzeba wymienić moduł na nowy. Ponadto spotkałem się z informacja jakoby ebonitowa podkładka przychodząca pomiędzy głowice a króciec ssący gaźnika miała zwężenie ograniczające przepływ mieszanki.