Kymco - nie wiem co robić! Co nie tak ?

Witam, mam kymco agility 50 4t mam w nim wymienione w nim
-głowicę, cylinder, tłok 47mm i pierścienie (made in china)
-wariator top rancign z rolkami 6g
-sprężynę centralną i sprzęgła na czerwone firmy top rancing jak sie nie mylę
-moduł: http://allegro.pl/modul-dc-cdi-odblokowany-z-regulacja-kymco-4t-i4152753535.html
- wydech: http://allegro.pl/tuning-sportowy-tlumik-wydech-skuter-gy6-4t-139qm-i4136538029.html
-filtr : http://allegro.pl/filtr-stozkowy-gabkowy-malaguti-suzuki-honda-gy-4t-i4138252489.html
- i dysze w gaźniku 82.
Mój problem polega na tym ze nie mogę osiągnąć nim więcej niż 70km/h nie wiem o co chodzi a jak jadę z kimś to nie moze przekroczyć 60km/h gdzie zrobiłem błąd co moze być przyczyną proszę o pomoc.

pomoże ktoś ?

To jaką on ma teraz pojemność i ile ma koni? z górki jedzie szybciej?

drivingforce napisał:

-filtr : http://allegro.pl/filtr-stozkowy-gabkowy-malaguti-suzuki-honda-gy-4t-i4138252489.html
- i dysze w gaźniku 82.

To jest problem. DYSZE WG ZMIENIAŁEŚ??? JEŚLI TAK TO DO "SUPER HIPER PIERDZĄCEGO STOŻKA" MUSI BYĆ JESZCZE WIĘKSZA!!!

I JAKI KOLOR MA ŚWIECA, BO NIE BĘDZIEMY WRÓŻYĆ Z FUSÓW???!

Ten stożek nie jest taki tragiczny (gąbka w obudowie), ale dysza 82 przy pojemności 72, to dla niego może być zbyt mało. Stroiłem silnik 72 przy tym samym filtrze i dopiero dysza 90 się sprawdziła. Co do samej prędkości, to nie wiem, czy zyskasz wiele więcej. Mam na myśli realną prędkość, a nie radosne wskazania niektórych liczników.
Spróbuj zmienić dysze na większą, albo wróć do oryg. filtra powietrza. Nie wiemy taż, czy był wymieniany wałek rozrządu. Poza tym kwestia przełożeń. Większa pojemność da więcej mocy, ale sinik zazwyczaj wykręca te same obroty, albo nawet mniejsze. W biegówkach zmienia się zębatkę zdawczą o 1-2 ząbki większą, a w skuterze koła zębate/wałki w przekładni.

Wymień dysze na 90 i powinno się troszkę poprawić, nie dużo ale zawsze coś.