Kymco Like 50 4T – problem z utrzymaniem obrotów.
- This topic has 10 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 10 years, 8 months temu by chilli.
- AutorWpisy
- 21 czerwca 2013 dnia 13:10 #128876
Witam,
miesiąc temu kupiłam mój pierwszy jednoślad – kymco like 50 4t- jestem trzecim właścicielem.
Od razu zaczął sie problem z utrzymaniem obrotów. Nie można go odpalić z manetki tylko z kopa. Następnie nie można utrzymać obrotów-szaleją. zawory są wyregulowane.
Pomóżcie co może być nie tak-jaka przyczyna. Oddałam do serwisu kymco- jak na razie nic nie mogą znaleźć. Teraz chcą rozebrać silnik!
Skuter stoi już niejeżdżony miesiąc – a ja dostaję szału.Z góry dziękuję za pomoc.
21 czerwca 2013 dnia 15:35 #128921Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza bo nigdy ci się nie ustawią obroty możliwe że się zalał czy coś. Najlepiej oddaj do naprawy
21 czerwca 2013 dnia 15:39 #128924Co do odpalania na starter to coś może być z elektro zaworem ssania / Wyreguluj gaźnik a najlepiej wymień .
25 czerwca 2013 dnia 16:29 #129821Hej,
skuter był w autoryzowanym serwisie. Sprawdzili go bardzo dokładnie, powymieniali części i nic nie znaleźli. Dzwonili także do serwisu w Warszawie i tam także nie mieli takiego przypadku.
Tak jak pisałam, odpala ale po rozgrzaniu obroty zaczynają wariować i nie trzyma obrotów czego konsekwencją jest gaśnięcie.Serwis jedynie nie rozbierał silnika. Może tam tkwi jakaś wada.
Nie wiem co robić. Jak mnie poinformowano koszt silnika to ok 2 000 zł.
Może masz jakiś pomysł. Gorąca prośba o pomoc.
Ania25 czerwca 2013 dnia 16:49 #129827Coś mi się zdaje że wcisną ci czasami kit że coś może być nie tak , a jak problem jest tylko z odpalaniem to sa 3 rzeczy możliwe :
– Ssanie
– Zawory do regulacji
– Bądź zajechane pierścienieNie daj sobie wciskać nowego silnika za 2000 zł , gdyż to czyste zdzierstwo .
A tak poza tym ceny najważniejszych cześci
– dobry cylinder i tłok tak około 150 – 300 zł
– głowica uzbrojona , kompletna 150- 200 zł
– ssanie – kilkadziesiąt złotych
– gaźnik – od 70 do ponad 200 zł25 czerwca 2013 dnia 17:01 #129831AnonimNieaktywny- 7
- 158Postów:
Jest kilka opcji, co może powodować tą usterkę, dlatego serwis powinien to sprawdzić podmieniając takie części jak:
-gaźnik (szczególnie sprawdzić membranę w gaźniku)
-automat ssania
-króciec gaźnika
-uszczelki pod głowicą, cylindrem i króćcem
-przewody paliwowe z filtrem i pompką paliwa
-uszkodzone gniazda zaworu ssącego w głowicy
-moduł zapłonowyMi to wygląda na lewe powietrze dostające się do komory spalania, któryś z wężyków króćca, albo sam króciec jest obluzowany. Dobry serwis powinien poradzić sobie z tym w niecałą godzinę. Zły serwis zaproponuje wymianę całego silnika na nowy.
25 czerwca 2013 dnia 17:02 #129832Nie dodałam, że zanim skuter trafił do serwisu Kymco był w warsztacie, w którym mąż serwisuje od lat swoje dwa kółka i jak dotychczas nie miał do nich zastrzeżeń. Ale nie poradzili sobie, stąd oddałam go do serwisu stricte dotyczące Kymco. W obu warsztatach (w tym drugim nie wiedzieli, że był w pierwszym) sprawdzili to, o czym piszesz – zawory OK, problemów z ssaniem brak, kompresja OK … Do tego gaźnik, nowe świece, nowy moduł, odpięcie chałupniczo robionego alarmu, zasilanie paliwem + szczelność całego układu, sprawdzenie czy nie ciągnie lewego powietrza, sprawdzenie linki gazu … Kompleksowy przegląd i za darmo, bo jak stwierdzili nie znaleźli przyczyny, usterka jest nadal, więc nie mogą kasować. I jestem w czarnej d… Stąd mój post rozpaczy …
25 czerwca 2013 dnia 17:13 #129834A może ma złą mieszankę , o ile wszystko z silnikiem ssaniem itd jest OK , to nic innego nie przychodzi mi na myśl , poza tym wężyk podciśnienia i paliwowy można by sprawdzić , ewentualnie może pomóc czyszczenie magneta . Nic więcej nie pomogę, moje doświadczenia z takimi objawami się na tym kończą ……
25 czerwca 2013 dnia 17:16 #129835niestety wszystko o czym piszesz jest zrobione 🙁
Może teraz faktycznie pozostaje spr silnika. Tylko co? szukanie igły w stogu siana.Dzięki serdeczne za pomoc
25 czerwca 2013 dnia 17:26 #129841AnonimNieaktywny- 7
- 158Postów:
Wbrew pozorom ten silniczek jest prosty jak konstrukcja cepa. Jakoś nie chcę wierzyć, ze zrobili to tak dokładnie..
9 lipca 2013 dnia 16:49 #134023Witam,
nawiązując do powyższego tematu oddałam go do kolejnego warsztatu. Sugerują wymianę modułu zapłonowego. Jednakże koszt modułu to 380 zł+200 zł robocizna- a i tak nie ma pewności że to to.
Czy można kupić jakiś zamiennik? szukałam na internecie i są za ok 120 zł. tylko czy będą pasowały? w warsztacie powiedzieli, że jest to moduł nietypowy i raczej nie ma zamienników.Z góry dziękuję
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.