Kymco LIKE 50 2T

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #42105
    vatatuku
    Użytkownik
    • 2
    • 9Postów:

    Witam, mam zamiar kupić skuter lecz nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. Bylem w pobliskim “serviso-sklepie” i powiedziano mi tam ze jak już chce kupić skuter to najlepiej nowy bo nie wiadomo co tam się działo z używanymi i ze poleca mi gorąco kymco. powiedział ze są świetne, wytrzymałe i dobrze pala. Podczas przeglądania katalogu wpadł mi w oko KYMCO LIKE 50 2T. Co o tym sądzicie? Czy warto wydawać 6500zł? może jakieś sugestie?

    #42107
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • 2 527Postów:

    Hmmm… Nie wiem, może i kwestia gustu, ale wolał bym coś fajniejszego za te pieniądze. To znaczy tak. Jak najbardziej polecam kymco, ale nie wiem, czy nie szkoda kasy na ten model. Z tego względu, że poza retro wyglądem, tam nic takiego super nie ma. Może zacznijmy od tego, jaki chcesz silnik, 2T, czy 4T. Dynamika, zrywność czy małe spalanie. Zależy czy potrzebujesz duży skuter, czy mały. Na pierwszy rzut to tak: Kymco Agility, Vitaality, Bet&Win, New Dink. Nie wiem, te modele wydają mi się w miarę 😉 Chociaż zwracając uwagę na fundusze brałbym chyba Vitality lub Agility. Zostało by jeszcze na rejestrację oraz zakup kasku, blokad i innych rzeczy potrzebnych do jazdy.

    #42116
    vatatuku
    Użytkownik
    • 2
    • 9Postów:

    bardziej zalezy mi na wygodzie, przystepnej cenie i malym spalaniu niz na super zrywalnosci. nie wiem rowniez jaka jest roznica miedzy 2T a 4T nie wiem czy lepiej kupic raz taki za 5000 i zeby byl bardzo dobry czy troche tanszy i zeby sie psul co “jakis czas”. agility wydaje sie byc interesujacy. a znasz moze jakies skuterki do 4000zl z hakiem ktore nie sa chinska tandeta i ladnie pala? jestem naprawde malo obeznany w klimacie i dobrze by mi zrobila mala lekcja od tych coi w tym troche siedza.

    #42117
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów: