Kymco kb 50 kupiony w częściach. Jakiś dziwny - 2T czy 4T?

Witam!

Ostatnio kupiłem za niedużo skuter jak w temacie - rozkompletowany.
Teoretycznie jest to dwusuw. A może jestem niedoinformowany i jest to jakiś typ czterosuwu?
Szukam rolki na przedni wariator (bo w częściach nie było) i oglądając te urządzenia, pasuje mi tylko część od skuterów 4T. Kupiłem łożyska na wał i sprzedający też powiedział, że to do 4T. A zaworów ani niczego takiego nie ma. Jest jedynie śmieszny zaworek za gaźnikiem.
Mam jeszcze kilka pytań, ale najpierw chciałbym dowiedzieć się co to za silnik.
Jeżeli potrzebne są jakieś numery z silnika, proszę mówić co i skąd spisać.
Pozdrawiam!

Z lewej strony silnika powinieneś mieć numery.
Jeżeli z prawej strony silnika widać miarkę wkręconą - bagnet. Oznacza to, że smarowanie odbywa się z miski olejowej, a więc jest to 4T.
Kolejna sprawa to wspomniane zawory. Na końcu silnika wzdłuż - Jest wkręcona świeca, czy może pokrywa, pod którą są zawory?

Daj fotkę będzie szybciej:)

Dziękuję za szybkie odpowiedzi.
Zaworów nie ma na 100%. Budowa ogólnie jest 2T. Silnik też był w proszku - rozkompletowany.

Wariator mnie właśnie dziwi, bo jest do kupienia taki, ale wszędzie jest napisane, że to do 4T. A nie wiem jak jest z obrotami. Czy w moim przypadku, prawdopodobnie 2T, obroty nie będą za niskie/wysokie dla tego wariatora. Ew. może da się to wyregulować wagą rolek.

Zapoznaj się z modelem Kymco ZX i częściami do niego, bo to na 99% identyczna konstrukcja, więc i części raczej te same.

Proszę cię bardzo linki do części do tego modelu silnik i przekładnia jak coś to pisz;
http://shop.mieloch.pl/lista,cSKUTERY,sCZESCI_SILNIKA,mKYMCO,l01_KB_50.bhtml
http://shop.mieloch.pl/lista,cSKUTERY,sWARIATOR_PRZEKLADN,mKYMCO,l01_KB_50.bhtml