Kymco K-Pipe 50, pytania.

Witam,
miałem zamiar kupić Zippa Pro, ale po tylu negatywnych opiniach poszedłem po rozum do głowy i zacząłem szukać innego motoroweru (czy to dobrze, to się okaże). Wpadł mi w oko Kymco K-Pipe 50 i mam kilka pytań dotyczących tego modelu:
1: Ma on jakąś dziwną skrzynie biegów, z automatycznym sprzęgłem, więc: czy możliwe będzie hamowanie silnikiem? Czy będzie go można dobrze dotrzeć (w artykule napisali, aby na zmianę hamować silnikiem i przyśpieszać)
2: Wszyscy polecają Kymco, ale niektóre modele są klepane w Chinach, może się ktoś orientuje, jak jest z tym?

Nie znam szczegółów technicznych tego modelu, ale co by nie miał wcale bym się nie zastanawiał. A Zipp to dla niego żadna konkurencja.

I jeszcze jedno: jaki on ma bak?

Skrzynia biegów ma sprzęgło sterowane "automatycznie", biegi zmieniasz normalnie jak w zippie ale nie używasz sprzęgła.
Modele klepane w Chinach nie różnią się jakością od modeli produkowanych w innych miejscach.
Jaki ma bak? Trudno powiedzieć, myślę że metal pod plastikową osłoną.

Wiedziałem, że ktoś tak napiszę, chodziło mi o pojemność. Deganame, dzięki za odpowiedź, ale pytałem się o to, czy można z tym sprzęgłem hamować silnikiem, czy po odpuszczeniu gazu automatycznie rozprzegła.

Dla tego trzeba konkretnie pisać: jakiej pojemności ma bak

K-pipe to normalny motorower tylko że zamiast duszenia sprzęgła przed biegiem jest automatyczne bak ma około 6-8l

Przy zmianie biegów nie musisz nic robić, biegi wyprzęgają się automatycznie. Bardzo intuicyjnie zmienia się biegi w zależności od obrotów. Silnik ten sam co w Nexxonie - bardzo dobra dynamiczna i oszczędna jednostka. Po tuningu do 80ccm spokojnie poleci pod 90km/h. Silnik z legendarnej Hondy Cub. Kymco robi już silniki dla Hondy, Kawasaki, BMW - więc chłopie nie zastanawiaj się ani przez chwilę.
Spalanie w okolicy 2L/100km. Spokojnie na tym silniku zrobisz kilka setek tysięcy kilometrów bez żadnego remontu. Takie przebiegi Honda Cub robiła na tym silniku bez problemu.

Hamować silnikiem możesz bo sprzęgło rozłącza się przy dość niskich obrotach, gdy przejedziesz się pierwszy raz to zrozumiesz o co chodzi. To tak jak w Golfie III 1.4 Ecomatic - skrzynia manualna ale pedału sprzęgła tam nie ma ;)

Dzięki wszystkim, w takim razie postanowione: w następnym sezonie będzie można zobaczyć kolejnego gościa na Kymco. :D

Witam. Czy odkąd temat był świeży coś się zmieniło w kwestii motorowerów ? czy może pojawiło się coś co bardziej byście polecali w podobnej cenie ? bo widzę że w sprzedaży ciągle są najmodniejsze modele wymienione powyżej, a że teraz jest wyprzedaż to chciałbym sobie kupić jakiś na przyszły sezon.

Pojawiło się tu na forum trochę negatywnych opinii użytkowników K-Pipa 50. Poszperaj, poczytaj. Nie mam specjalnego rozeznania w tej działce, ale może zacznij od określenia swoich potrzeb?

No popatrz, a kiedyś kolejna opinia takiego misia ryżowego, lekko niedouczonego w mechanice, ale o dość barwnym nicku: benekpe, była zawsze swoistym wyznacznikiem ^luksusu^ dla kolejnych maluczkich. Zwłaszcza na lokalnej dzielni.
I tyle z tego zostało, ale kiedyś walczył całkiem dzielnie. Chwilami nawet z małymi sukcesami. Podobnie jak i pewien Lucjan z Głębin Wód Tajwańskich.
Świat się jednak cokolwiek zmienia i momentami bywa dość mocno pozamiatane. Ze wszystkim po kolei. Taka jest proza życia kolejnej jednostki ludzkiej. Trochę smutne, ale bywa całkiem prawdziwe.
$
http://motosilesia.com.pl
.
Młody, kup to co ci pasuje i na co cię stać. Zawsze są to tylko dwa koła plus napęd silnikiem spalinowym. Laików zawsze się potem kosi na kasę w serwisie dedykowanym.

Tak więc moje potrzeby? Chodzi mi o to żeby motorower był w miarę duży w kategorii 50cc bo ważę prawie 100kg i mam 190 wzrostu, ale nie śmiejcie się bo do tej pory jeździłem na jeszcze mniejszych moto hulajnogach SXT; spalinowej 71cc i elektrycznej 1000xl i myślę że na motorowerze jakimkolwiek na pewno bardziej komicznie wyglądał nie będę :) Nie mam uprawnień i z przyczyn osobistych mieć nie mogę dlatego to nie może być nic poważniejszego.. Nie jestem nastolatkiem który szuka pierwszej popierdówki, a szybkiego jednoślada też nie potrzebuję, jedynie żeby był w miarę solidny i bezawaryjny. Jeszcze jeden ważny szczegół, nie lubię tych typowych dźwięków silnika 50'tek bo mnie zwyczajnie irytują, wiecie o co chodzi rymtymtymtym :) Bardziej mi się podoba brzmienie np Zipp pro 50, junaka 904 i ten Kymco wydaje mi się że nieźle brzmi, ale sugeruje się. tylko filmikami z YT. Mam nadzieje że wasze porady są w stanie nakierować mnie tak żebym nie kupił czegoś co się będzie sypało i będę tylko żałował że nie kupiłem innego polecanego np przez kogoś z forum kto ma większe doświadczenie i jeździł na tych pierdziawkach zanim się przesiadł na prawdziwy moto którym ja raczej nigdy jeździć mógł nie będę. :) Dodam jeszcze że nie zależy mi tak na osiągach bo to i tak nie są powalające różnice raczej, byle by to było dosyć solidne i bez przesadnej ilości szpanerskich zbędnych plastików. To by było chyba na tyle, w razie co będę jeszcze pytał. Z góry dzięki.

Rocznik olej są one nowe.
http://allegro.pl/nowy-motorower-romet-s16-model-2009-wyprzedaz-i5850658804.html
http://allegro.pl/nowy-motorower-romet-ogar900-racing-2011-wyprzedaz-i5850657099.html
http://allegro.pl/motorower-yinxiang-model-yx50cf-shock-i5846073429.html

A o K-Pipe raczej zapomnij, bo to miniaturka jest, sporo lżejsi od ciebie zgłaszali tu kłopoty z podjazdem pod wzniesienia...
Trzymamy się teraz nomenklatury ściśle i propozycje idą w stronę biegówek. A dlaczego nie skuter?

Bo nie pisał że skuter,automa na wyprzedaży rocznika w 4t od 1750 nówka.

Witam i dzięki za porady. Doprecyzuje troszkę. Skutery takie typowe wyglądające jak wagoniki na karuzeli dla dzieci mi się strasznie nie podobają niestety, Nie dodałem że wygląd też ma dla mnie znaczenie i jeśli Romety to co możecie powiedzieć o RR 50 np ? Budżet też nie musi być ograniczony, mam do dyspozycji około 5 tys także chcę kupić coś optymalnie brzmiącego, wyglądającego i solidnego w tej kategorii.

Jeśli chodzi o podjazdy to faktycznie trochę bezsensu by było żeby nie dawało rady, bo nawet moja hulajnoga 71cc pod każdą górę zasuwa bardzo dobrze tylko ten sprzęcik niestety solidnością nie grzeszy i ciągle coś mi się sypie, praktycznie po każdej przejażdżce muszę dłubać no i nie jest to zbyt stabilne. Zaznaczę że mieszkam w górach. Widziałem jak kolesie na skuterach wjeżdżają pod górę całkiem nieźle, ale czy taki motorower jest gorszy ? Może to niezbyt dojrzałe, ale jeśli nie mogę jeździć większym moto to chcę przynajmniej poudawać :)

Skuterki nie muszą wyglądać jak dziecięce zabawki, będą raczej podobne do motorowerów wskazanych przez Paciego:
http://www.kymco.pl/agility-city-50-2t_p_71.html
http://www.romet.pl/Moto,WHITE_CITY_50,20,633,14211,2015.html
Mają duże koła, gabaryty zbliżone do wymienionych motorowerów, a może ci się je wygodniej użytkować (brak ciągłej zmiany biegów, szczególnie upierdliwe w 50 i przy 100kg. Inna sprawa, że biegówka mniej mocy traci na przeniesienie napędu, a przy wielkim chłopie ma to niebagatelne znaczenie...
*
No nie, w góry to jednak bym chyba wybrał biegówkę... :-)