Kymco K-Pipe 50, pytania.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Co Wybrać? Kymco K-Pipe 50, pytania.

Ten temat zawiera 24 odpowiedzi, ma 11 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  Mariusz Przybyszewski 3 lata temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #147733
    Zdjęcie profilowe Krisoo
    Krisoo
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Witam,
    miałem zamiar kupić Zippa Pro, ale po tylu negatywnych opiniach poszedłem po rozum do głowy i zacząłem szukać innego motoroweru (czy to dobrze, to się okaże). Wpadł mi w oko Kymco K-Pipe 50 i mam kilka pytań dotyczących tego modelu:
    1: Ma on jakąś dziwną skrzynie biegów, z automatycznym sprzęgłem, więc: czy możliwe będzie hamowanie silnikiem? Czy będzie go można dobrze dotrzeć (w artykule napisali, aby na zmianę hamować silnikiem i przyśpieszać)
    2: Wszyscy polecają Kymco, ale niektóre modele są klepane w Chinach, może się ktoś orientuje, jak jest z tym?

    #147747
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Nie znam szczegółów technicznych tego modelu, ale co by nie miał wcale bym się nie zastanawiał. A Zipp to dla niego żadna konkurencja.

    #147851
    Zdjęcie profilowe Krisoo
    Krisoo
    Użytkownik
    • Postów: 27

    I jeszcze jedno: jaki on ma bak?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #147856
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Skrzynia biegów ma sprzęgło sterowane „automatycznie”, biegi zmieniasz normalnie jak w zippie ale nie używasz sprzęgła.
    Modele klepane w Chinach nie różnią się jakością od modeli produkowanych w innych miejscach.
    Jaki ma bak? Trudno powiedzieć, myślę że metal pod plastikową osłoną.

    #147917
    Zdjęcie profilowe Krisoo
    Krisoo
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Wiedziałem, że ktoś tak napiszę, chodziło mi o pojemność. Deganame, dzięki za odpowiedź, ale pytałem się o to, czy można z tym sprzęgłem hamować silnikiem, czy po odpuszczeniu gazu automatycznie rozprzegła.

    #147920
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    Dla tego trzeba konkretnie pisać: jakiej pojemności ma bak

    Router WS 50 2013
    #147933
    Zdjęcie profilowe martin1996a
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    K-pipe to normalny motorower tylko że zamiast duszenia sprzęgła przed biegiem jest automatyczne bak ma około 6-8l

    #147936
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Przy zmianie biegów nie musisz nic robić, biegi wyprzęgają się automatycznie. Bardzo intuicyjnie zmienia się biegi w zależności od obrotów. Silnik ten sam co w Nexxonie – bardzo dobra dynamiczna i oszczędna jednostka. Po tuningu do 80ccm spokojnie poleci pod 90km/h. Silnik z legendarnej Hondy Cub. Kymco robi już silniki dla Hondy, Kawasaki, BMW – więc chłopie nie zastanawiaj się ani przez chwilę.
    Spalanie w okolicy 2L/100km. Spokojnie na tym silniku zrobisz kilka setek tysięcy kilometrów bez żadnego remontu. Takie przebiegi Honda Cub robiła na tym silniku bez problemu.

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #147940
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Hamować silnikiem możesz bo sprzęgło rozłącza się przy dość niskich obrotach, gdy przejedziesz się pierwszy raz to zrozumiesz o co chodzi. To tak jak w Golfie III 1.4 Ecomatic – skrzynia manualna ale pedału sprzęgła tam nie ma 😉

    #147954
    Zdjęcie profilowe Krisoo
    Krisoo
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Dzięki wszystkim, w takim razie postanowione: w następnym sezonie będzie można zobaczyć kolejnego gościa na Kymco. 😀

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie