Kymco Agility RS 2T – Wydech

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Kymco Kymco Agility RS 2T – Wydech

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Baniak Baniak 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Stecu
    Stecu
    Użytkownik

Witam. Posiadam skuter Kymco Agility RS 2T i chciałbym zabrać się za wymianę wydechu, żeby lepiej śmigał. Potrzebuje waszej pomocy, ponieważ jestem kompletnie w tym zielony i nie wiem jaki mógł by pasować. Jestem w stanie wydać 300-max 500 zł i chciał bym za to coś co nadawało by się do 50cc jak i do 70, bo nie wiem czy w przyszłości nie zabiorę się za wymianę cylindra. Nie wiem czy taki wydech może być uniwersalny, jeżeli nie to proszę o propozycje 50cc. Najlepiej, żeby był on jakiejś znanej marki, bo nie chce kupować kota w worku. Ciekawi mnie też czy różnica pomiędzy seryjnym a takim będzie jakaś znacząca, bo słyszałem, że różnica może wynosić nawet 15 km/h ale nie bardzo w to wieże. Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc skuterowcy!

Zdjęcie profilowe lucky63
    lucky63
    Użytkownik

Popytaj w Motor-landzie. Napewno pomogą. Ja do Super 8 2T, założyłem Technigas Trek. Polecam wersję niechromowaną. Chrom na moim woła o pomstę do nieba. Nie dziwię się że mają kryzys Hiszpanii, wykonując taką partacką robotę. Po roku dodatkowo urwała się obejma mocująca puszkę tłumiącą. Porażka. Co do osiągów- wzrost prędkości maks. o ok. 10 km/godz lecz niestety jest to okupione trochę większym zużyciem paliwa. Trzeba dodać lżejsze rolki (7,0 – 7,5 gr). W sprzęgle: wszystkie sprężyny koloru zielonego. Start na światłach bezkonkurencyjny a prędkość maks. to 80 km/h. Cylinder – seryjna 50-ka. Bez dobrego dotarcia obawiam się że osiągi będą gorsze.

Zdjęcie profilowe Baniak
    Baniak
    Użytkownik