Kymco Agility City 125 16+

Cześć. Mam model 16+ i zrobiłem nim 650 km. Może ktoś ma taki model, ile to wam wyciąga bo do 80 rozpędza się szybciutko, potem na prostej ciut ponad 90.Czy macie tak samo?

Miałem zwykłego KACa 125, do 100 licznikowych szedł bez problemu, ale max. leciał 108. Jest tu kolega z +16. Evert...?

Nie wiem właśnie czy ten model 16+ tak ma czy to kwestia dotarcia silnika. Ponad licznikowe 90 trudno go rozpędzić. Może ktoś ma ten sam model i się wypowie.

Zweryfikować musisz te wskazania licznika z GPS może wskazuje dobrze a może zaniża

Witam. Dziś zrobiłem rundkę moim skuterem i sprawdziłem jak to rzeczywiście jest z tymi prędkościami. Okazuje się że licznik pokazuje trochę za wysokie wartości. Przy licznikowych 95 faktyczna prędkość to 88km/h i tyle przy mojej wadze 90 kg na prostej jedzie ten skuter. Podejrzewam że raczej jest to max dla seryjnego silnika 125 tego typu. Nie chcę na razie zbytnio forsować silnika bo to dopiero 650 km przebiegu ale może ktoś ma kymco 125 i napisze czy sprawdzał podobnie ile jedzie jego skuter.

mam zwykłe AC 125 i seryjnie jest straszna lipa szczególnie dla wysokich i ciężkich u mnie 188cm i ponad 100kg licznik zawyża od 5 do 8 km/h w zależności od prędkości generalnie im wyżej tym więcej, seryjnie nie byłem w stanie jechać szybciej niż 80-85 GPS nawet z górki dużo zmienił wariator naraku! Generalnie to tani transport na miasto nie nadaje się do wyjazdów bez ingerencji w siedzisko, po 7k jest coraz gorzej z siedzeniem. Seryjne opony bardzo kiepskie tylko na miasto i trzeba uważać jak jest mokro.
16+ niewiele się różni przynajmniej z tego co słyszałem w serwisie.
Próbuję znaleźć przełożenie wtórne coś około 25%+ od roku i niestety bezskutecznie!
Na chwilę obecną przy moich gabarytach musi być te 15km żeby się nie wkur*iać na mieście, więc będę zmieniał albo na 15konny moto albo na kat. A i 250-400ccm (przy tych chorych cenach za 125 bardziej oplaca się zrobić prawko kupić moto i jeszcze zostanie niż takie Viadro z przed dekady)bo nie kręcą mnie większe prędkości niż przelotowa 100-130,

Miałem, KAC 125/2015r. Szedł max. do licznikowych 105-108 (realne około 95 km/h) przy moich 95-98 kg [waga na golasa :-) ].
Natomiast nie miałem żadnych zastrzeżeń do opon (Kenda). Zaczynałem jazdę na początku lutego, nie było kłopotów ani jak było zimno, ani jak było trochę lub bardzo mokro, a na suchym i ciepłym po walnięciu w heble stawał na przednim kole.
Miałem też 15 konne moto (HYOSUNG GT) i o przelotowej 130 zapomnij. Przelotowa 100-110 tak, vmax około 125-130 (licznikowe).

Dzięki za odpowiedzi. Jednym słowem nie ma się co spodziewać niczego więcej. Myślałem że 125 to chociaż do faktycznej v-max 100 dociągnie ale przynajmniej wiem że tak po prostu jest. Pozdrawiam ;)

Zawsze można pokombinować jeszcze z wariatorem i sprzęgłem, seryjny KAC nie chce jechać więcej niż 90km/h przy takich gabarytach, może jakby wsiadł na niego ktoś z wagą 50kg to do setki pociągnie ale też topornie. Pozostaje tylko "dłubnąć" coś w silniku lub napędzie jeśli chcesz czegoś więcej.

Ostatnio zrzuciłem 5kg i czuję wyraźnie lepsze osiagi mojej 200tki. Masa kierowcy ma duże znaczenie w małych litrażach. Za kolejne 5 zbędnych kilogramów będzie już rakieta :-D

Ta odlecisz na biedronce:D

10kg mniej to już jest COŚ :P

Ja mam Agility R16+ 125 od lipca 2014. Rzeczywiście od starej Agility City 125 ma silnik słabszy o 0,5 kM (czyli równe 9 km), Ma również z tyłu mniejsze kółko 14" zamiast 16" co również nieco go spowalnia. Przy mojej wadze (słuszne 120 kg) rozpędza się dynamicznie do 70 km/h. W zależności od wiatru i od pochylenia drogi robię 95 do 100 km/h i to jest Max wszystkich maxów. Dzisiaj miałem 110 km/h ale jechałem za dostawczakiem i robił za osłonę aero. Mam przejechane dokładnie 4950 km i za chwilę przegląd po 5000 km. Mój jest nietypowy bo cały czarny, ale mam go z polskiego salonu z przed sprzedaży z rynku francuskiego. Przez 5000 km zero problemów i zero usterek. Po pierwszym przeglądzie założyłem wysoką szybę GiVI i wbrew pozorom prędkość nieco wzrosła i mam dużo ciszej pod kaskiem. Mamm również kufer GIVI E300 gdyż na rynku francuskim nie dają go w standardzie. Spalanie... przy 60 palił 2,2 do 2,5 litrów na setkę. przy 90-100 pali 3,5 do 4 litrów na setkę. Moim zdaniem 70-80 km to jego optymalna prędkość podróżna. Opony - potwierdzam - na sucho bardzo dobrze radzą sobie z zakrętami. Robię coraz większe pochylenia i co dziwne tym skuterkiem da się to robić. Na mokro ... no cóż lepiej go zostawić w garażu, ale jak jest sucho to jeżdżę przez cały rok.
Po przejechaniu pierwszych 2000 km prędkość ci wzrośnie z tytułu dotarcia lepszego ułożenia i regulacji po przeglądzie po pierwszych 1000 km. Zalej syntetyk Motul, czy ELF. Polecam szybę, też poprawia opływ powietrza.

Ok czyli mam rozumieć że z tą prędkością jest w normie. Ale spalanie już chyba nie, bo pali mi przy przelotowej 70-80 km/h średnio ok 4,6l. To jednak chyba trochę za dużo jak na skuter. Jeżdżę codziennie do pracy i nie szaleję, zwykła spokojna jazda 8 km w jedną stronę. Co może być przyczyną takiego spalania? Macie jakieś pomysły?

krótkie odcinki

No chyba nie takie krótkie. Szlag mnie trafia bo na jednym baku robię 100 km. Co jest grane, może ustawienie zaworów albo regulacja gaźnika? Świecę sprawdzałem i jest kakaowa.

regulacja gaźnika może pomóc. Ale 8km dystans to nie jest daleko.
A jak wygląda ta jazda? ile ci zajmuje czasu?

Ja mam do pracy 3km i kacem non stop na zimnym silniku jeździłem i nigdy tyle nie palił, zwłaszcza przy spokojnej jeździe.Oprócz regulacji gaźnika jeszcze może być coś z dolotem powietrza - na przykład zagięta rurka doprowadzające powietrze do puszki filtra. Bardzo często się to zdarza przy demontażu pokrywy filtra powietrza. Nikomu się nie chce tego węza odczepić i zagina się go na bok, a potem przy montażu można nie zauważyć, że jest w środku wklęśnięty/zagięty i przepływ powietrza jest mniejszy o połowę. Inna możliwość, to, że trzymają hamulce, może krzywa tarcza, albo coś podobnego.

Mój palił pod 3,75 przy ciężkim zawodniku (100kg) i krótkiej trasie w korkach (10km).
4 litry, to był jego absolutny MAX.

Ja raczej w korkach po drodze nie stoję. Jedno skrzyżowanie po drodze. Hamulce nie trzymają skuter ma obecnie 1000km przebiegu. Nic nie kombinowałem przy filtrze jedynie sprawdzałem świece. Kolor wzorcowy jasno kakaowy. Dziś sprawdzę te przewody dolotowe ale nic na nie nie wskazuje.