Kymco Agility 50 4T - OPINIE

Witam wszystkich,

Chciałem zapytać posiadaczy Kymco Agility 50 4T jak wam się sprawuje?

Mój egzemplarz jest właśnie na dotarciu na liczniku 550km jak na razie.

Kilka spraw mnie zastanawia:

Pytania:

1.Czy to prawda ze trzeba w skuterach 4T dać pochodzić z 2-3 min po odpaleniu na wolnych obrotach zanim się wyruszy czy nie?

2.Ile w Agility można przejechać na rezerwie gdy wskazówka juz delikatnie jest na granicy czerwonego pola?

3.Jaki polecacie kufer na tył, dobry i tani:)

4.Na co jeszcze zwrócić uwagę podczas eksploatacji czterosuwa?

5.Wasze osiągu po dotarciu silnika i odblokowaniu?

1. można tak robić
2. ----
3. Awina 65l :) 120 zł a jest wielki i pakowny, 2 płyty w zestawie.
4. Na jakość oleju, luzy zaworowe itp.
5. ----

Opdpowiem tylko na kilka punktów;d
1. Dla zdrowotności każdy skuter należałoby nagrzać przed wyruszeniem, ale nie ma takiej konieczności. Podczas docierania zaleca sie
3. Kufer- to najlepszy GIVI, nowy drogi, ale może wychaczysz jakas używke;)

Gratuluję wyboru skutera, moim zdaniem jeden z lepszych w swojej kategori. Ja ze swojego jestem w pełni zadowolony i nie miałem do tej pory najmniejszych kłopotów. (ponad 8000 km na liczniku)
1. Prawda
2. W moim agility rs ok 100 km po całkowitym opadnięciu wskazówki.
5. Po wymianie tuleji 70 km/h a po odpięciu fioletowych kabelków z modułu 80 km/h

pozdrawiam :)

1. Nieprawda. I tak jest w większości silników 4T. Zimny olej jest gęsty i nie smaruje prawidłowo silnika. Jednak tylko szybkie rozgrzanie silnika spowoduje że olej będzie miał swoje optymalne właściwości. Gdy powoli krąży po silniku dodatkowo się wychładza i nie uzyska tak szybko swoich parametrów pracy. Więc najlepiej odczekać 10 - 20 sekund przed wyruszeniem w drogę i jechać ale przez te dwie - trzy minuty raczej nie odkręcać manetki dalej niż za 2/3 jej zakresu.
2. Każdy wskaźnik rezerwy jest trochę inaczej skalibrowany - najlepiej weź ze sobą małą bańkę benzyny i jeździj dopóki nie zabraknie paliwa w baku. Potem lejesz to co masz w bańce i spokojnie dojedziesz na stację benzynową. Tylko pamiętaj że gdy skończy się benzyna to skuter długo musi kręcić zanim znów napłynie do gaźnika.