Kymco Agility 50 4T - BLOKADY (ile ich jest i gdzie)

Witam moze ktos orientuje sie gdzie w agility 50 4T sa umieszcony blokady?

ja mam agility city. i pewnie jedna jest w gaźniku

w moim agility rs były 2 blokady.
tuleja wariatora i moduł (2 kabelki fioletowe).

mi w serwisie odblokowali tzn zmienili tuleje przy wariatorze i dysze w gazniku nic nie wspominali o module...?!

W moim serwisie też nic nie wspominali o blokadzie modułu, dopiero później znalazłem na necie, że mozna odblokować. Jeżeli masz moduł na 8 pinów to wystarczy wyciągnąć (nie przecinać) 2 fioletowe kabelki i możesz się cieszyć większą prędkością :)

Lukson - ile Ci teraz wynosi v-max ?

Kapuchon napisał:

Lukson - ile Ci teraz wynosi v-max ?
W tej wersji bez blokad na tuleji wariatora i zmienionej dyszy w gazniku na prostej , nie z gorki:) idzie rowne 70km/h pod wiatr 65 to max. pod gorke 55 max. zastanawiam sie na odcięciem modulu cdi ale boje sie ze silnik wtedy mocno ucierpi bo za duze obroty beda, i teraz pytanie czy odciecie modulu oprocz zwiekszeni pred max poprawia przyspieszenie w dolnym zakresie predkosci?????

Ile Ty chcesz aby 4T jeździł ?

Kapuchon napisał:

Ile Ty chcesz aby 4T jeździł
predkosc max mi odpowiada pytales sie ile mi pojedzie to ci opisalem..
przyspieszenie tylko takie srednie jest...to bym chcial poprawic, po odcieciu modulu pojdzie 80 dyszek ale kosztem silnika wiec chyba nie warto

Moja RS-ka przyspiesza do 70-ki i się blokuje, bo na tyle pozwala moduł fabryczny. mnie to wystarcza i nie będę tego zmieniał ze względu na trwałość silnika i spalanie które jest ekstremalnie niskie:)

Co do blokad molliwe jest ze masz jeszcze na kolanku w wydechu, a co do przyspieszenia polecam rolki wariatrora wymienic na lżejsze. W moim przypadku rolki wariatora wymieniłem na 5g i ma super przyspieszenie.

wiecie gdzie mogę mieć blokady w kymco agility bo zdjąłem wszystkie i moduł odblokowałem ale wciąż jedzie 50km/h ?

Sorka za odkopanie tematu, ale mam pytanie. Jaką dysze Trzeba włożyć do kymco agility 50 4t żeby szybciej szedł? Na razie mam zmienioną tylko tulejke w wario i idzie licznikowe 60.

Widzę że nikt nie wie jaką dysze trzeba włożyć, zatem jeszcze jedno pytanko.

http://forum.mieloch.pl/poradnik-jak-odblokowac-modul-w-agility-oraz-new-dink-4t-t46332.html

Korzystał ktoś może z poradnika z powyższego linka? Chciałbym odblokować moduł tylko trochę się boję czy będzie dobrze tym sposobem.

przecież w tym linku korzystali z poradnika z tego linka..

Dla zainteresowanych,

http://forum.mieloch.pl/poradnik-jak-odblokowac-modul-w-agility-oraz-new-dink-4t-t46332.html

odblokowałem moduł tym sposobem i działa ( V max z 60 wzrósł na 70 km/h), także polecam.

Dysza główna ma gwint M5?