Kymco Agility 4t
- This topic has 10 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 10 years, 10 months temu by morgy1234.
- AutorWpisy
- 6 stycznia 2013 dnia 18:13 #100968
Witam chciałbym się was poradzić co mogę zrobić w swoim argility aby poprawić jego osiągi . Mam przejechane dopiero 300km wiec tak do 1000 km nic nie będę w nim robił tylko zdejmę 2 z 3 blokad bo tyle chyba jest . teraz pytanie w punktach będzie łatwiej
1. Gdzie są blokady no i co do modułu trzeba wymienić czy jakiś kabelek przeciąć jak wymienić to jaki koszt ?
2. Chce aby mój skuter jeździł tak 70-80 czy bo zmianie tego modułu będzie miał takie osiągi ?
3. co do przyspieszenia to słyszałem ze trzeba tylko jakieś rolki wymienić na lżejsze no to jakie trzeba tam wymienić link najlepiej albo nazwę coś rodzaj wagę???
4 . Co do cylindra czy też trzeba ??
5. Czy po tym jak w całości po zdjęciu blokad i wymianie tego modułu będzie więcej palił ?
6. Czy po wymianie rolek juz na odblokowanym będzie więcej palił ?
No ogólnie poradźcie mi też co zrobić żeby jechał to 80 no i jak najmniej wymieniać no i żeby spalanie dużo nie wzrosło 3l maksymalnie chciałbym .Z góry dzięki
10 stycznia 2013 dnia 09:34 #101362Twoje wymagania spełnia agility 2t, W 4t bez zmiany cylindra się nie obędzie. Należy również zmienić rolki 5,5g-7,5g każdy motorower ma swoje upodobania więc nie można generalizować.
10 stycznia 2013 dnia 09:53 #101364like70 napisał:
Twoje wymagania spełnia agility 2t, W 4t bez zmiany cylindra się nie obędzie. Należy również zmienić rolki 5,5g-7,5g każdy motorower ma swoje upodobania więc nie można generalizować.
Rolki są jedynie do regulacji, nic nie da mu to, że zmieni je na 7g jeżeli na 5g wariator będzie “się otwierał na maxa”
4 . Co do cylindra czy też trzeba ??
Tak jeżeli chcesz mieć v-max rzędu 80km/h
6. Czy po wymianie rolek juz na odblokowanym będzie więcej palił ?
jeżeli dasz za lekkie to skuter będzie prawie cały czas pracował na wysokich obrotach i wtedy spalanie może być większe lol.
No ogólnie poradźcie mi też co zrobić żeby jechał to 80 no i jak najmniej wymieniać no i żeby spalanie dużo nie wzrosło 3l maksymalnie chciałbym .
Zmiana cylindra będzie najrozsądniejszym wyborem.10 stycznia 2013 dnia 10:04 #101365Trzeba było brać 2T byś nic nie musiał robić poza odblokowaniem…
10 stycznia 2013 dnia 10:11 #101366DooOminO napisał:
Rolki są jedynie do regulacji, nic nie da mu to, że zmieni je na 7g jeżeli na 5g wariator będzie \”się otwierał na maxa\”Miałem na myśli wymianę odwrotną niż przytoczyłeś z 7g na 5g. Właśnie po to aby silnik pracował na wyższych obrotach.
“5,5-7,5” tu miałem na myśli przedział wagowy. Po zmianie cylindra najlepiej metodą prób i błędów dobrać. Seryjne ma pewnie 8,5g.
ZGADZAM SIĘ! Nie dają V maxu.
10 stycznia 2013 dnia 10:35 #101367like70 napisał:
DooOminO napisał:
Rolki są jedynie do regulacji, nic nie da mu to, że zmieni je na 7g jeżeli na 5g wariator będzie \”się otwierał na maxa\”
Miałem na myśli wymianę odwrotną niż przytoczyłeś z 7g na 5g. Właśnie po to aby silnik pracował na wyższych obrotach.“5,5-7,5” tu miałem na myśli przedział wagowy. Po zmianie cylindra najlepiej metodą prób i błędów dobrać. Seryjne ma pewnie 8,5g.
Chciałem tylko to napisać, że rolki nie dają v-maxu
10 stycznia 2013 dnia 19:01 #101426rolki nie dają v maxu, jednak mogą go zmniejszyć 😉
10 stycznia 2013 dnia 19:10 #101430Lukario napisał:
rolki nie dają v maxu, jednak mogą go zmniejszyć 😉
jezeli beda za lekkie.
10 stycznia 2013 dnia 19:14 #101431dokładnie
11 stycznia 2013 dnia 01:41 #101474skoro mowa o blokadach skoro sa 3 to gdzie? gaznik, moduł i co jeszcze??
2 maja 2013 dnia 13:52 #117489właśnie mnie też by to interesowało co do tych rolek i blokady modułu bo ja mam 2 z 3 zdjęte
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.