Kymco Agility 4T - zatarty silnik.

Witam

Wiec bylo tak , podczas jazdy skuter stracil moc , w trakcie trwania utraty mocy probowalem manetka dodac gazu lecz nieskutecznie , skuter zgasl , i pozniej nie chcial odpalic . Jako ze jestem laikiem oddalem skuter koledze ktory wyczyscil gaznik (bylo mało zółtego nalotu) i zmienil swiece poniewaz byla w oplakanym stanie. Po tych zabiegach skuter zapalil i nawet zrobilem krotka jazde probna ok 1km , nie duzo z braku czasu . Nastepnego dnia odpalil dobrze normalnie jak zawsze , po przejechaniu niecalego kilometra ta sama sytulacja , brak mocy , zgasl i pozniej nie odpalil . Jako ze laik ze mnie oddalem skuter do serwisu ktory sprawdzil o co chodzi . Otrzymalem informacje ze prawdopodobnie jest zatarty tlok i cylinder . Nie ma kompresji jako ze kopka chodzi lekko . Swieca w gwincie nie siedzi ciasno , jakby miala luzy , nie wiem gwint wyrobiony ? . I teraz moje pytanie co musze kupic zeby uruchomic skuter ?

Cylinder , tlok , glowice , wal korbowy ??

Nie wiem co jest jeszcze rozwalone , lecz przy wymianie cylindra i tloka co raczej jest obowiazkowe co jeszcze mozna wymienic co moglo sie rozwalic podczas domniemanego zatarcia silnika , poprostu zeby uniknac zbednej roboty typu wymienie co jest a pozniej za 50 km znowu stanie bo cos tam itd.

Dodam ze kiedy kupowalem skuter mial przejechane 7888 km , mało oleju w silniku , prawie nic , i ze kopka lekko chodzila , kilka dni po kupnie zorientowalem sie ze licznik km. nie dziala prawidlowo , metry lecialy lecz kilometry staly w miejscu , czyli tak naprawde ciekawe ile mial przejechane;) .
Olej zmienialem co 900-1000km , przejechalem na nim ok. 3500km .
Co mi radzicie zeby go uruchomic ??
Pozdrawiam.