Kymco Agility 4T - wibracje od strony wariatora

Witam

Mam przejechane około 9tyś. Wszystko serwisowane ładnie ale ostatnio spadły osiągi (tak 60km/h jedzie) i wibruje coś w okolicach wariatora. Odkręciłem pokrywę i tuleja po której przesuwa się talerz nie jest gładka - strzelam że to może być przyczyna wibracji.

Zamówię dzisiaj klucz/blokadę do odkręcania wariatora i spróbuję odkręcić zobaczyć ale że nie mam czasu grzebać chciałbym wiedzieć co i czy warto przy okazji wymienić? - rolki?.

Nigdy tego nie rozbierałem więc proszę o wskazówki jakie elementy kupić żeby przy okazji wymienić - tak żeby kolejne 10tyś chodził bez zaglądania : )

(skuter odblokowany w serwisie)

rolki można już wymienić po takim przebiegu, i wymień też tuleję wariatora jeśli wygląda na zużytą

Mógłbym Cię was prosić o pomoc w doborze rolek i tulei?
Próbowałem znaleźć jakieś informacje ale nie mam pewności.

___________________________________________________________________
Dla potomnych przykład jak wymienić rolki..
Z tego co widzę prócz blokady wariatora nie ma żadnych nietypowych narzędzi.
http://www.youtube.com/watch?v=IW-7ORlBzCk

u mnie seryjne rolki miały rozmiar 16x13 i wagę 6,5 gram, u ciebie powinny mieć taki sam rozmiar i podobną wagę bo silnik masz taki jak ja, nie wiem jakie rozmiary ma fabryczna tuleja wariatora do twojego skutera, ale jak zapytasz w sklepie to powinni ci pomóc

mam jeszcze jedno pytanie:

Tarcza wariatora po której "porusza" się pasek w 1/5 średnicy (odpowiedzialnej za najszybszą jazdę) wydaje się być nieco wytarty. Jest to normalny efekt (ze względu na najdłuższą pracę w tym miejscu) czy tarcza po 9tyś powinna być gładka i metaliczna (nie jest).

Wydaje mi się że mimo wytartej tulejki to pasek wpada w wibracje - jest to możliwe? (jak to sprawdzić).

Pasek gdy skuter stoi wydaje się być wystarczająco napięty, nie widać na nim jakiegoś zużycia ale też nie mierzyłem jego wymiarów.

http://www.youtube.com/watch?v=X5rU2J09wXc tu masz link do filmiku w którym pokazana jest praca przekładni w skuterze, jak widać tam też pasek się trzęsie, wg mnie tak powinno być, a co do wariatora do dziwne,że po takim przebiegu już masz widoczne ślady zużycia,ale to różnie bywa,być może miałeś za ciężkie rolki,które powodowały duży nacisk wariatora na pasek, ale to tylko moje podejrzenie.

obejrzyj filmik w którym pokazana jest praca przekładni w skuterze, jak widać tam też pasek się trzęsie, wg mnie tak powinno być, a co do wariatora to dziwne,że po takim przebiegu już masz widoczne ślady zużycia,ale to różnie bywa,być może miałeś za ciężkie rolki,które powodowały duży nacisk wariatora na pasek, ale to tylko moje podejrzenie.