Kymco Agility 4T - lekki tuning.

Witajcie. Mój pierwszy post, raczej nie ostatni.

Otóż mam Agilitkę 4t 2005r. Ma przejechane dopiero 2000 km, a to dlatego, że dłuugo stała.
Jeżdżę nią jeden sezon, w pełni zablokowana. Teraz nadszedł jej czas.
Chcę wpakować w nią 500 zł nie licząc odblokowania. Odblokowana będzie Full, razem z modułem.
I teraz mam pytanie. Jak najsensowniej wydać te pieniądze ?
Jaki wariator najlepszy ? Malossi Multivar, Polini Speed Control czy Naraku HS Racing ?
Jaka sprężyna dociskowa ? Seryjna, czy może zainwestować w inną ?
Warto pakować się w sprzęgło sportowe/dzwony ?
Jakie rolki najlepsze pod daną konfigurację ?
Sprężynki sprzęgła do wymiany ?

Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
PS Lepiej, żeby Żyletka się dobrze zbierała V-Max 75 km/h spokojnie wystarczy.

Na początek zdejmij blokady i zobacz jakie będą osiągi, bo co byś nie robił więcej jak 75 licznikowe to raczej z niego nie wyciśniesz.
A jak będzie dynamicznie kiepsko to na początek większy cylinder (72 ccm).
Rolki 4.5 - 5 Gr. Sprzęgło zostaw seryjne, w wariator też nie warto wkładać - takie mam doświadczenia.

siema mam kymco agility odblokowałem go i jedzie mi wciąż 50km/h nie wiesz gdzie są jeszcze jakieś blokady?

skoro jedzie 50km/h to wciąż jest zablokowany ;) po zmianie przełożeń na naraku wtórnych 17/49 oraz pierwotnych 18/50 , pełnych odblokowaniu modułu a także po zmianie cylindra na jakieś 72cc , myślę że do 100km/h w sprzyjających warunkach dałoby się rozpędzić.

a nie wiesz gdzie mogą być te blokady? na wario nie mam na wydechu też i gaźnik też odblokowany oraz moduł i gdzie są jeszcze?

nie miałem do czynienia z kymco. moduł na 100% odblokowany ?

na 100% i nie wiem czemu tylko jedzie 50km/h

Tuleja wariatora do wymiany

U mnie po zmianie dyszy i tulejki leci 65 i nie więcej , musze pokombinować z modułem ma ktos moze jakąś podpowiedz ?

Przecinamy w jednym miejscu około 2 cm w głąb. W środku jest przecinany zielony kabelek który odpowiada za blokadę obrotów :) Przeciety daje około 10-12 km/h do v-max :) teraz z odblokowaniu modulem, dysza większa, wymieniona tuleja jedzie 75 km/h :)

Dzięki wielkie , bede próbował :)

Dorzucę jeszcze pytanie o olej mineralny czy półsyntetyk ?