Kymco Agility 16+ 125

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Kymco Agility 16+ 125

Ten temat zawiera 32 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 3 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 33 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #180715
    Zdjęcie profilowe elloco
    elloco
    Użytkownik
    • Postów: 511

    Witajcie!
    Zwracam się do was z prośbą o ocenę w/w pojazdu. Wiem że nie jest to jakiś super szybki sprzęt ale zależy mi na skuterku do miasta. Wcześniej szukałem kymco downtowna 300 z abs-em , niestety tych jest bardzo mało na rynku wtórnym w dobrym stanie. Nie chce ścigacza,choppery mnie nie kręcą a chciałbym jakiego nowego „mieszczucha”. Budżet na skuter się zmniejszył z racji zakupu nowego civica, dlatego wybór padł na nowe kymco agility 16+ , chciałbym poznać opinię użytkowników jak się sprawuje, ile kosztują przeglądy i czy plastiki są w miarę wykonane. Dodam tylko że miałem kilka „pięćdziesiątek” i chciałbym nieco szybszy sprzęt. Wybór 125 nie jest przypadkowy, bo w późniejszym czasie chciałbym żeby ktoś jeszcze jeździł tym skuterkiem tylko na kat.B
    Z góry dziękuję za opinie.

    Było kilka chińczyków..Toros, Baotian… Kymco Agility R16 125ccm do 2017r, Szukam jakiegoś „maxi” 🙂
    #180745
    Zdjęcie profilowe pawelecm
    pawelecm
    Użytkownik
    • Postów: 358

    Nie miałem kontaktu z w/w ale posiadam agility city 125, ale pewne rzeczy widać na pierwszy rzut oka.
    Agility 16+ to jest identyczny skuter jak zwykłe city 125 z kilkoma różnicami:
    – mniejsze koło z tyłu – 14″ zamiast 16″
    – bak paliwa przeniesiony do przodu,zmniejszony z niecałych 6l do niecałych 5l.
    – dzięki powyższym zmianom ma większy bagażnik
    – brak seryjnego kufra
    – ładniejsze detale – plastiki, lampa
    Poza tym to ten sam skuter, identyczne silniki, zawieszenie, wymiary, masa itd…
    Reasumując płacisz 1200zł więcej i dostajesz:
    – mniejszą przestrzeń bagażową(większy bagażnik nie rekompensuje braku kufra),
    – mniejszy bak,
    – ładniejsze plastiki.
    Sorry, dla mnie lepiej wziąć city.
    Jeśli chodzi o przydatność do miasta, jest bardzo wysoka, można śmiało brać.

    #180749
    Zdjęcie profilowe elloco
    elloco
    Użytkownik
    • Postów: 511

    Akurat brak kufra mi nie przeszkadza, ma tam wejść tylko kask, jak będzie mało miejsca zawszę można dokupić.
    Jeśli chodzi o bak faktycznie jest to jakiś argument i dość istotny. Myślałem ze 16+ ma na tyle też 16 calową obręcz , tutaj mnie zaskoczyłeś, ale jest też druga strona która ma dla mnie istotny wpływ, po za samą stylistyką która bardziej do mnie przemawia w 16+ są także hamulce. W city są podajże 220/180 a 16+ 260/240 co też jest dość dużą różnicą.Głównie chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają przeglądy i jakość spasowania oraz samych plastików. O silnik pytać nie będę bo pytając już kiedyś o downtowna ktoś mi napisał że to chińskie g**** i nie warto tego kupować.

    Było kilka chińczyków..Toros, Baotian… Kymco Agility R16 125ccm do 2017r, Szukam jakiegoś „maxi” 🙂
    #180760
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    ha ha ha, że silnik w downtownie to chińskie gówno??

    W agility siedzi zwykły GY6 125 czyli silnik chiński 152QMI robiony na tajwanie na gaźniku.
    W downtownie mamy silnik na komputerze z wtryskiwaczami, oraz wielką chłodnicą na przodzie. Downtown 125 zawsze będzie jechał 110 km/h – tak się dowiedziałem rozmawiając z ludźmi, którzy użytkują ten sprzęt.
    Silnik 152QMI jak pojedzie 90km/h to dobrze będzie, jest to wersja chłodzona powietrzem, i na gaźniku.

    #180764
    Zdjęcie profilowe elloco
    elloco
    Użytkownik
    • Postów: 511

    izdebski12 – ja to wiem, dlatego napisałem że nie pytam o silnik bo wiem co zaraz będzie..Downtowna to chciałem kupić 300,ale że takich na rynku wtórnym nie było w dobrym stanie to pieniążki poszły na nowego civica 🙂 Teraz budżet się nieco zmniejszył więc szukam czegoś nieco tańszego. Nowy kymco 16+ to wydatek koło 7-7.5tys zł a downtown koło 14tys więc 2x więcej. Używanego downtowna 125 jest bardzo ciężko kupić, a nowego to nie ukrywam że wolałbym dołożyć i kupić 300 z ABS”em bo różnica w cenie między 125 a 300 jest już niewielka, ale to temat nie o tym.Jak pisałem wcześniej chce żeby później mógł jeździć ktoś na kat.B więc większa pojemność odpada.

    Było kilka chińczyków..Toros, Baotian… Kymco Agility R16 125ccm do 2017r, Szukam jakiegoś „maxi” 🙂
    #180768
    Zdjęcie profilowe pawelecm
    pawelecm
    Użytkownik
    • Postów: 358

    Jeśli chodzi o hamulce, to przy masie city 125 tarcze 220/180 powodują, że jest to jeden z lepiej hamujących skuterów. Tylny hamulec jest połączony przewodem w stalowym oplocie i jego zablokowanie jest dziecinnie łatwe jednym palcem przy każdej prędkości, przedni hamulec trzeba obsługiwać najlepiej trzema palcami. Dozowalność i skuteczność są wzorowe. Reasumując poprawianie najmocniejszej strony skutera na jeszcze mocniejszą jest… dziwne. Co do kasku pod siedzeniem to ja bym najpierw sprawdził, bo możesz się zdziwić – bagażnik jest większy, ale raczej nie głębszy tylko dłuższy – nie wiem,czy integral wejdzie. To twoja kasa, jeśli wygląd ma dla ciebie duże znaczenie to bierz 16+, ale jak dla mnie ta różnica w cenie jest niczym nie uzasadniona. Co do jakości plastików, zakładając, że nie jest gorzej niż w city, to jest bardzo przyzwoicie, przeglądy też identyczne jak w city – wymiana oleju co 2 tyś kilometrów, czyszczenie filtra powietrza co 1 tyś, wymiana co 2 tyś, ustawianie zaworów co 4 tyś, regulacja gaźnika według uznania – po mojemu raz na sezon. Ceny przeglądów zależą od miasta, najdroższe w Wawie, koło 300zł. No i trzeba pamiętać pierwszy przegląd po 300-500km, drugi po 1tyś, trzeci i następne już normalnie co 2 tyś.

    #180775
    Zdjęcie profilowe elloco
    elloco
    Użytkownik
    • Postów: 511

    Częstotliwość przeglądów to znam, bo kilka pięćdziesiątek miałem, tylko czy koszt jest większy tych przeglądów i czy w miarę rzetelnie robią. Wygląd też jakieś znaczenie ma, chociaż wielkie różnicy pomiędzy city a 16+ nie ma , tylko samo malowanie i paleta kolorów w city jakoś nie podoba mi się. No cóż jak nie ma negatywnych opinii to chyba się zdecyduje.
    A jeszcze małe pytanie, jaka różnica jest w silnikach ? Skąd ta niewielka różnica w mocy i momencie? Pytanie z czystej ciekawości, może ktoś będzie wiedział.

    Było kilka chińczyków..Toros, Baotian… Kymco Agility R16 125ccm do 2017r, Szukam jakiegoś „maxi” 🙂
    #180786
    Zdjęcie profilowe pawelecm
    pawelecm
    Użytkownik
    • Postów: 358

    Tak im się napisało i tyle. Silnik to typowy chińczyk 125 chłodzony powietrzem w wydaniu tajwańskim. Zwykłe gy6 125 mają 6-8 KM, Kymco niby 9,5KM. Tak naprawdę to jest to samo.

    #180845
    Zdjęcie profilowe elloco
    elloco
    Użytkownik
    • Postów: 511

    Mam nadzieję że chociaż trochę ten silnik lepszy od wydania chińskiego. Niestety ale te pięćdziesiątki które ja miałem jakością montażu silnika odbiegały od „dobrego”.
    Jestem już po rozmowach z kilkoma dealerami kymco i dowiedziałem się że są też kufry w kolorze do tego sprzętu więc nie jest źle.Jeszcze chwilę poczekam na wyprzedaże roczników 2014 , bo sprzedawca mówił że ceny będą zbliżone do nowego city.

    Było kilka chińczyków..Toros, Baotian… Kymco Agility R16 125ccm do 2017r, Szukam jakiegoś „maxi” 🙂
    #180854
    Zdjęcie profilowe pawelecm
    pawelecm
    Użytkownik
    • Postów: 358

    Akurat silnika gy6 125 nawet w chińskim wydaniu nie trzeba się bać, osiągami nie imponuje, ale jest prosty i wytrzymały.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 33 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie