Kurs i egzamin na kategorię A – Warszawa

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #613885
    stonasierra
    Uczestnik
    • 4
    • 14Postów:

    Cześć,

    Chciałbym zrobić sobie kat A, możecie polecić jakieś szkoły jazdy i ośrodki WORD? (najlepiej Gocław i okolice).
    Z góry dziękuję.

    #613889
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Pytasz bardziej pod kątem ceny bo masz już doświadczenie czy bardziej pod kątem jakości?

    #613890
    stonasierra
    Uczestnik
    • 4
    • 14Postów:

    @ eadem, bardziej pod kątem jakości, doświadczenie mam ale jeździłem poza Polską. Po Warszawie jeżdżę na skuterze od 2 lat.

    #613891
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    Pytałem bardziej pod kątem skrzyni biegów. Jeszcze jakiś czas temu miałem kontakt do gościa z Ząbek. Cenowo średnia rynkowa a poziom bardzo przyzwoity. Niestety nie było tu na forum zainteresowanych na dojeżdżanie na plac manewrowy przy stadionie DOLCAN więc chyba numer do niego wykasowałem. W każdym razie unikaj lepiej takich patenciarzy co będą z tobą jeździć jako plecak. Ewentualnie jako ciekawostkę na 2h i tyle. Reszta godzin jazd to ma być twoje solo z maszyną 😉

    #613915
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Czy ja wiem… Mocno dyskredytujesz w ten sposób szkołę Tomka Kulika. Chyba bez podstaw…

    #613929
    stonasierra
    Uczestnik
    • 4
    • 14Postów:

    Dziękuję za info. ps. z tym plecakowym szkoleniem jeszcze się nie spotkałem… skąd się biorą Ci kaskaderzy:D

    #613930
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów:

    To kwestia kosztów. Prawidłowo powinno być tak, że kursant jedzie na moto a instruktor za nim (pojazdem dowolnym). Komunikacja przez interkom.

    #613931
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    a może lubiejo się miziać ? : )

    #613933
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • 2 328Postów: