Którego dealera Kymco w Warszawie polecacie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #188423
    pancio123
    Użytkownik
    • 1
    • 2Postów:

    Witajcie 😉 zacznę jak każdy, to mój pierwszy post itp… reszte chyba kazdy juz zna wiec nie bede pisał, ile razy mozna czytać to samo…
    Planuje zakup skutera… po sprawdzeniu oferty rożnych firm, przeczytaniu połowy internetu wybór padł na Kymco Agility City 125, nie ukrywam, że cena nowego skutera miała jakieś tam znaczenie. Bez sensu dla mnie jest wydatek 12k na skuter służący do nauki jazdy. Pewnie zaraz usłyszę, że powinienem kupić 50 na początek. Będzie 125 aby w połowi sezonu nic nie zmieniać.
    Dlatego mam pytanie do Ludzi z większym doświadczeniem w tej materii, dealerów samochodowych znam cos na ich temat mogę powiedzić, niestety w dwóch kółkach nie mam żadnego doświadczenia.
    Proszę o poradę, którego dealera w warszawie wybrać, takiego z którym nie powinienem mieć większych problemów w przyszłości…

    #188424
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Witaj… :)))
    Wybierz dealera, który zaproponuje Ci najlepszą cenę/dodatki… Z dealerem nie bierzesz ślubu, a serwisować możesz potem w dowolnym autoryzowanym serwisie… gdziekolwiek…
    Masz rację, że decydujesz się na 125-tkę, ale poświęć potem trochę czasu na naukę/wyrobienie sobie właściwych odruchów na jednośladzie…
    Pamiętaj o ubiorze… ;)))

    #188430
    pancio123
    Użytkownik
    • 1
    • 2Postów:

    Dziękuję za odpowiedz… masz racje, na początek sporo nauki mnie czeka.
    Aktualnie zamieszkuje prawą strone Warszawy… Byłem oglądałem skuter w Chotomowie, ale jakos nie chcieli negocjować ceny… Przejeżdżają ostatnio przez Nieporęt wstąpiłem (dużo by mówić do dealera) chyba na Jana Kazimierza, stało tam parę Kimczaków. Zaproponowali cene 6100, wiec skoro mówisz że to nie znaczenia gdzie kupie… Myslałem, że na to jakieś znaczenie ze względu na to ja do poskładają, podobno przychodzą w kartonach.na