KTM LC4 620 – falujace obroty

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) KTM LC4 620 – falujace obroty

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 6 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #201842

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam!
    Nabyłem właśnie ktm 620 lc4 rok 1991, i zauważyłem w nim falujące obroty gdy chodzi na luzie chodzi na obrotach około 1.3 po czym skacze po około 10-15sek na chwile na około 2.0 – 2.5tys rpm po czym znowu sa mniejsze i co jakiś czas się zwiększają .. podczas jazdy jadąc pewnie.. na wyższych obrotach gdy redukuje biegi schodząc z wyższych obrotów silnik dalej pracuje na wyższych obrotach kolo 2-3tys czyli gdy redukuje np.do 2 biegu wciskam sprzęgło silnik po tym zejściu z wyższych obrotów redukuje je do niższych lecz dalej jest na trochę wyższych niz powinien.. co może być przyczyna tej usterki ? Domyślam się ze gaźnik ? lecz nie bardzo wiem co zrobić.. POTRZEBUJE WASZEJ POMOCY ❓

    #201843

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Gaźnik to do czyszczenie i regulacji. Przy okazji zmień świece skoro dopiero kupiles no i filtr wyczyśc

    #201844

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zauważyłem że gdy jest się zagrzeje trochę bardziej ciężej odpala.. niż gdy jest zimny, to też tego winaż
    kolejna rzecza jest ciężko z jedynki czasem wbic 2ke.. a juz redukujac z trojki na dwojke nie ma problem.. co moze byc przyczyna?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #201845

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No módl się aby to był gaźnik 😛 W piździkach jak cięzko odpala ciepły to znaczy że może się remont zbliżać a nie wiem jak tam w ktm 😉 A co do biegów to może zmienić olej wystarczy w skrzyniż

    #201846

    Anonimowy
    • Postów: 0

    oby nie bo nie dymi i z tego co wiem to tlok byl wymieniany w zeszlym sezonie, a olej zmieńie na pewno..

    #201847

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No to gaźnik do czyszczenia regulacji no i filtr do czyszczenia. Jak sam nie umiesz to w serwisie chyba 60zł kosztuje taki zabieg

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie