! Forum Motocykle 125 Krótkie pytanko

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Luby Luby 1 lat, 9 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #302529
    Zdjęcie profilowe Luby
    Luby
    Użytkownik
    • Postów: 72

    Mam takie pytanie, z czystej ciekawości. Czy jak mam prawo jazdy A1 bądź „wyżej” to mogę jeździć ODBLOKOWANĄ 50-tką legalnie ?

    #302531
    Zdjęcie profilowe Leonardo
    Leonardo
    Użytkownik
    • Postów: 147

    i tak i nie , uprawnienia masz to ok, ale pojazd rozwija predkosc powyzej 45km i jest zarejerestrowany jako motorower , w tym przypadku nie dziala OC np.
    W praktyce Policja raczej sie nie czepia tego jezeli pojemność nie byla zwiększana.
    Przerejestrowanie 49cc na motocykl jest praktycznie nie mozliwe a droga to pieklo wiec nie warto(opinia oparta na temat ludzi którzy próbowali i wyczytalem w sieci).

    i ostatnia kwestia , jaki motorower czy to skuter czy biegowy jedzie 45? mowie o fabrycznym takim co wszedl z salonu , poza Honda Rucus ktora podobno jest idealnie zblokowana takiego nie znam.

    Jeździłem dziesiątkami skuterów fabrycznie nowymi , i moge powiedziec wam tak:
    Wszystkie romety rocznik 2014 2015 , router grande , city line , były blokowane tylko srubka w gazniku lub wogule , srubka ta ograniczała mozliwosc otwarcia przepustnicy ale mimo wszystko skuter rozwijał predkosc 65km(licznikowe) ale i tak napewno wiecej od realnego 45.
    Wszystkie zippy , junaki , torosy, z ktorymi mialem stycznosc , skutery – blokada modulu jedyna blokada , skuteczneijsza od srubki w gazniku , taki skuter rozwijal licznikowe 55-60 zaleznie od ciezaru kierowcy,
    motorowery biegowe z silnikiem 139fmb blokada modulu oraz czasami gaznika (junaki 901, 902, 2015+ rocznik maja tylko modul) blokada dziala dosc dobrze , idealnie an 4tym biegu , moto nie przekracza 50 licznikowego , ale gdy palujemy na 3 do 7k obr moto jedzie spokojnie do licznikowego 65.

    Niby to nie legalne ale w Polsce jest to olewane , jeszcze jakbys zmienil pojemnosc i jechal nie wiem 100cc 100km/h czy jakims 2 sowem , to Policja ci zabierze dowod , ale jak bedziesz sie czolgał 60km/h to mysle ze nie ebdzie problemu bo realnie i tak bedziesz jechal 50-55 mysle ze nie beda sie czepiac , no chyba ze masz taka yamahe 2 sowa 50cc one leca bardzo szybko , ale chinczyk 4t 4 sow jest bez przerobki pojemnosci strasznie slaby i nawet rozblokowany nie jest wstanie bujnac sie realnie ponad 65 no chyba ze kierowca wazy 50kg , ja waze 110 i nie wazne moge usiasc i na odblokowanego i nie przekrocze predkosci ^^ zbyt wiele.

    Swoja droga w kazdym salonie jakim bylem , absolutnie kazdy sprzedawca wspominal mi nie tylko o odblokowaniu ale nawet o zmianie pojemnosci an 72/90 odrazu na dzien dobry , i robia to nawet w 139fmb gdzie na cylku jest napisana pojemnosc…
    Kup sobie 125 i miej wszystko w D. bedziesz mial swiety spokuj.
    edit: teraz zobaczylem podpis yamaha aerox one jada znacznei szybciej niz typowe chinczyki.

    ———————————
    Romet Router Grande 2014 – Sprzedany
    Junak 901F 2015
    #302561
    Zdjęcie profilowe Cinkof
    Cinkof
    Użytkownik
    • Postów: 22

    #302878
    Zdjęcie profilowe Luby
    Luby
    Użytkownik
    • Postów: 72

    Mi (mam 177 cm wzrostu i ważę 68 kg) aerox z blokadami idzie 55 km/h później już nie ma bata więcej nie będzie :p

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: