konfiguracja, proszę o opinie.
- This topic has 13 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 9 years, 11 months temu by Wombat.
- AutorWpisy
- 26 marca 2014 dnia 16:43 #160433
Witam wszystkich mam zamiar zrobić tuning aeroxa 2009r przebieg 3000km oto moja kofiguracja, proszę o wasze opinie i wasze propozycje:
1.Gaźnik Dellorto PHBG DS 21mm, uniwersalny 2T
2.Króciec ssący RMS d.21mm, Minarelli leżące
3.Łożyska wału i uszczelniacze RMS Teflon, Minarelli
4. Cylinder Kit Stage6 Racing MKII 70cc
5. Wał korbowy Top Racing High-Tech, Minarelli
6. dzwon sprzęgła Stage6 Wing Cooler d.107mm
7. Wariator stage6 R/T
8. Korektor momentu obrotowego stage6 r/t
9. wydech stage6 r1200
10. Pasek napędowy Malossi X-Kevlar
11.Sprzęgło Polini For Race 3G d.107mm, Minarelli
12. Filtr powietrza Malossi E13, 25°, 32-38mm
13. mogą dojść jeszce rolki do wariatora dysza gaźnika wymian klocków
hamulcowych świecaco wy na taki setup? Proszę o komentarze.
26 marca 2014 dnia 18:41 #160444A co tu komentowac? Bedzie smigac. Tylko bym z tego paska kevlarowego zrezygnowal. To nie dragster na tor.
Jestes tez swiadom ze tracisz rozrusznik i przechodzisz na reczne ssanie w gazniku i recznie robiona mieszanke?26 marca 2014 dnia 19:03 #160450grasiu a nie lepiej w te części pakować kupić roxa 125/50 ?
26 marca 2014 dnia 21:07 #160477albo samochód ?
26 marca 2014 dnia 23:24 #160494np. fabrycznie nowe BMW
http://www.businessweek.com/articles/2014-03-03/the-cheapest-bmw-costs-1-200-but-its-a-bicycle
27 marca 2014 dnia 01:31 #160496Setup ok, przy takich kosztach, bym tylko zmienił wydech na yasuni carrera. Oczywiscie rolsy testowe.
Zastanów się czy w tą arenkę warto tyle pchać.27 marca 2014 dnia 01:36 #160497Wombat napisał:
A co tu komentowac? Bedzie smigac. Tylko bym z tego paska kevlarowego zrezygnowal. To nie dragster na tor.
Jestes tez swiadom ze tracisz rozrusznik i przechodzisz na reczne ssanie w gazniku i recznie robiona mieszanke?Przy takim setupie kevlar jak najbardziej. Wisz jakie tam będą przeciążenia, to na koło będzie szło z gazu.
27 marca 2014 dnia 01:56 #160498Przy takich kosztach to big bore. Ja bym tyle nie wsadził w pierdzika, nie moja sałata, tylko twoja, sam decyduj. Poradziłem jak umiałem.
27 marca 2014 dnia 02:32 #160499wiem jakie bedą przeciążenia, mam taki setup – w każdym razie bardzo zbliżony – ale to jeszcze nie pora na kevlar. Przynajmniej wg mnie jeżeli to ma być na codzień.
Dużo zależy od wystrojenia. Gażnik 19-21 pozwala wystroić taki silnik na dyszy 110 i na 90. Na 110 naprawdę jest już hardkor ale maksymalnie sie zatracają parametry użytkowe (zaczyna to palić tyle że 6L zbiornik nie starcza na 100km).
I tak już nie ma elektrycznego rozrusznika, automatycznego ssania i automatycznego dozowania oliwy. Starczy psucia. To nie jest do bicia rekordów tylko żeby pod górke nie zwalniał.edit:
mam filma (coś ostatnio swój skuter widuje głównie na filmach 🙂 )z dziś z przymiarek po nowym gaźniku, nagrywane tosterem ale coś tam widać. W każdym razie niewystrojone i niedotarte na dyszy 90 i gaźniku stage6 19mm jedzie toto tak mniej więcej jak sie nie odkręca do oporu (to pierwsze jazdy na tym setupie z nowym gaźnikiem)https://www.youtube.com/watch?v=NA15kk7XoiA
Nie jest teraz problem wykrzesać z tego jeszcze więcej ale ja nie mam takich potrzeb – ma powymieniane przeciwtalerze, sprzęgła, wario – wiec można by. Ale to jest naprawdę zbudowane do spokojnego turlania sie po mieście na codzień. Tylko tak dobrze wyszło że można odkręcić- troche chłopaki popłyneli bo ich nie pilnowałem.
27 marca 2014 dnia 04:33 #160503Wombat, pokaż filmik ze startu, bo tak to napierdziela moja vitalka, chętnie zobaczę.
Do takiego setupu to kevlar i zdania nie zmienię.
Maru widział jak zapierdala moja vitalka i to nie na gazie 1-027 marca 2014 dnia 11:36 #160511Mam kawasaki Z 800 i auto tez mam;) tak po prostu chciałbym wrócić do czasów z przed 10 lat;)
27 marca 2014 dnia 19:36 #160552A to miłe 🙂
28 marca 2014 dnia 14:59 #160618Ten setup który napisałem to jest midrace czy high end?
28 marca 2014 dnia 15:48 #160620raczej midrace choć ta klasyfikacja jest płynna i umowna
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.