Komputer

Witam. Mam problem z komputerem zna się tutaj ktoś? można prosić gg? to dłuższa historia:)

Zaczelo sie od tego że z mojego dykuv twardego polecial dymek po zlym podłączeniu. Zamowilem nowy dysk na allegro podłączyłem instaluje windows xp z oryginalnej plytki wszystkie sterowniki i wgl, dziele na partycje wszystko elegancko aż do momentu kiedy nastepuje pononowne uruchomienie komputera i powinna zaczac sie instalacja juz na dobre ,,graficzna,, a tu niespodzianka, komputer znowu instaluje sterowniki tworzenie partycji format tak w kolko caly czas.

trzeba W Biosie od znaczyć opcje boot'ów z DISC na 1, 2 i 3

jestem ze tak powiem zielony a jak ustawie to bedzie wsyzstko dobrze? tydz na innym kom pie tego windowsa instalowalem sterowniki i wgl wszystko normalnie bylo:) a tutaj na moim cos nie ten jest:)

Chyba pomyliły Ci się fora kolego. :)

tutaj są spoko ludzie i zawsze pomagają... też chce pomagac a nie mam jak z pwoodu braku kompa... Siedze na lapku brata i tak o:)

Najprawdopodobnie tak, ale nie wiem jak to teraz zrobić bo dawno nie instalowałem Windows'a a jesteś pewien że do xp działa ten widnows ?

Ustawienie w Biosie boot'a raczej nic w tym przypadku nie da. Przy wyborze partycji na której ma być zainstalowany system najpierw ją zformatuj a następnie ją wybierz jako tą na system. Jeśli to nie pomoże to prawdopodobnie masz coś nie tak z płytką. Ewentualnie można spróbować przywrócić domyślne ustawienia w biosie a następnie ręcznie włączyć bootowanie płyty.

Płytke instalowałem tydz temu na innym kompie jest napewno dobra, probowalem tez viste pirata ale to jzu wgl polapac sie nie moglem. partycje formatowalem nawet lukalem na yt jak instaluja windowsa i robilem wszystko dobrze... ustawienia w biosie wporzadku zgodnie z tymi z youtube....

To niestety ale na odległość nie jestem Ci w stanie pomóc skoro wszystko robisz jak należy i masz ustawione jak trzeba.

Może oprócz tego, że dysk się spalił to któryś z komponentów również uległ uszkodzeniu?