Kolejna Yamaha TDM 850 3VD by KruczeK

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Kolejna Yamaha TDM 850 3VD by KruczeK

Ten temat zawiera 19 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Rafał Zabel 1 lat, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #203343

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Chcieliście, abym się nią w końcu pochwalił, a w czwartek odebrałem twardy dowód od niej, bo wcześniej nie miałem kiedy, to się chwalę 😛

    Yamaha TDM 850 3VD z 1993 roku, choć w papierach jest 1994 rok 🙂
    Kupiona za 4500 zł od kolesia z forum tdm.pl
    Kolor zielony, nieco zaniedbana, potrzebująca troskliwej ręki i kochającego serca 😀
    Wyposażona w:
    -kanapa MarioMoto
    -topcase
    -grzane manetki
    -wyższa szyba + deflektor
    -filtr powietrza K&N
    -DynoJet’y
    -Scotoiler
    -chromowane gmole
    i chyba nic więcej, reszta oryginał, poza małowana czachą i boczkami

    Planów na nią mam kilka, na 99% zostanie u mnie na jakieś 2 sezony, ale jak wiadomo – ze mną nic nigdy nie wiadomo huehue 😀

    Na pewno trzeba jej zajrzeć tu i ówdzie, ale wszystko w swoim czasie będzie zrobione, a zdjęcia z postępów będą zmiećszczone.

    Zdjęcia z 3 kuframi są jeszcze od tego typa, obecnie kufry boczne są sprzedane, a może założę inne, które posiadam. Na razie nie potrzebne mi 3 kufry i topek styka do latania 🙂

    Foto:

    Reszta zdjęć już tradycyjnie tu:

    http://bikepics.com/members/kruczek/93tdm850/

    #203344

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Za taką cenę to się opłacało chyba co ?

    Ile przelatane ma ?

    #203345

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A możesz tak przystępnie wytłumaczyć parę drobiazgów? W końcu człowiek całe życie się uczy, a jak nie zapytam to się nie dowiem.

    Co właściwie daje ten deflektor?
    Co to są DynoJet’y?
    Scotoiler to jakiś mechanizm do smarowania łańcuchaż

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #203346

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No jakby się nie opłacało, to bym jej nie kupił 😀 Chociaż trzeba porobić kilka rzeczy, to myślę, że nie przepłaciłem, zwłaszcza, że jest wyposażona w kilka drogich rzeczy 🙂
    Przebiegu obecnie ma ponad 47 tyś km, ale wg mnie ma nieco więcej.

    teraz tak:
    – deflektor – odchyla struge powietrza nieco wyżej niż szyba, ale nie powoduje zawirowań powietrza tak jak wielka szyba, bo pomiędzy szybą, a deflektorem przepływa powietrze, wyrównując ciśnienia za szybą 🙂

    – DynoJety – tuningowe dysze, dedykowane do motocykla (kupuje się je w kompletach pod konkretny motocykl i konkretny stopień tuningu ( z reguły są 3 stopnie dostępne )

    – Scotoiler – takie proste urządzonko działające na podciśnienie i wykorzystujące grawitacje i olej do smarowania łańcucha, znacznie zwiększa jego żywotność no i odciąża od uciążliwego smarowania łańcucha 😉

    #203347

    Anonimowy
    • Postów: 0

    I to urządzonko ma swój jakiś zbiorniczek? I normalny silnikowy olej można tam lać? Nie będzie on chlapać?

    #203348

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tak, ma swój zbiorniczek. Powinno się lać dedykowany olej od scotoilera, ale większość leje olej przekładniowy, bo jest podobnie gęsty 🙂 Silnikowy też by mógł być, ale jest dosyć rzadki i własnie może chlapać, choć jest regulacja i się reguluje tak, żeby smarowało, ale nie brudziło pół motocykla 😉

    #203349

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A jak to dokładniej działaż I ile kosztuje? Bo chętnie bym kupił. Można przekładać do innych motocykli jakbym chciał sprzedać?

    [ Dodano: 25-12-2011, 13:29 ]
    http://allegro.pl/olejarka-motocyklowa-nie-scottoiler-i1996687984.html to fajne jest, tamte drogie cholerstwa.

    #203350

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To urządzenie jest super 😉
    Scotoiler jest dużo prostszy i mniej precyzyjny i również uważam, że nie warty swojej ceny.
    A ja coś podobnego jak to z aukcji miałem zamontowane w poprzedniej TDM, tyle, że uruchamiało się po włączeniu świateł a intensywność smarowania ustalal zaworek regulujący.

    Oczywiście smarowniczke można przekładać z motocykla do motocykla bez problemu.

    #203351

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A ta rurka co idzie do zębatki, nie zostanie przez nią wciągniętaż

    [ Dodano: 25-12-2011, 14:51 ]
    A to co dałem to jakoś normalnie pod aku podłącza się i już samo z siebie działaż

    #203352

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Rurke trzeba tak ustawić, żeby nie wciągnęło…

    Podłączasz pod aku i działa.

    Jaki ty czasami Kowal tłuk jesteś 😛

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie