kingwey euroboy zmiejszona predkosc

! Forum Skutery kingwey euroboy zmiejszona predkosc

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 dni, 15 godzin temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #618879
    Zdjęcie profilowe bambo225
    bambo225
    Użytkownik
    • Postów: 20

    Witam mam skuter kingwey euroboy silnik 80

    założyłem nowy wariator Stage6 Sport Pro , dzwon i sprzęgło naraku sport v rent rolki 4,7 g skuter ma wysokie obroty szybko się rozpędza ale jak jeździłem na seryjnych częściach rozpędzałem się do 80 km a teraz 65

    co zrobić wymienić rolki mam jeszcze 5,5 g w zestawie i stara sprężynę dużo twardszą od seryjnej na pewno szybko się rozpędza teraz ale stracił v max rolki miałem w seryjnym 4,5 g i wolno sie rozpędzał ale do 80 poleciał teraz szybko jedzie ale do 65 max

    #618891
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 11 556

    reguluj napęd. zestawy rolek testowych, ze dwie sprężyny centralne i zmieniaj. wsadź wyjściowo rolki z zestawu od wariatora

    … jestem jak Xenon- iluminuje..eliminuje..
    #618899
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 699

    Regulacja. Poza tym, nie zakładaj od razu wielu rzeczy na raz, bo jak masz problemy, to nie wiesz co je powoduje. Wymieć wariator na tych samych rolkach, przejedź się i zobaczysz czy coś poprawił, jak nie, zmieniaj rolki. Potem kolejne elementy. W ten sposób łatwiej to wszystko ogarnąć.


    ROUTER Grande 50 LUX (Relax Edition)
    #618900
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 11 556

    za dużo rozbierania na raz – a tak robi się przy jednym podejściu. Co ma o tyle sens że po każdej zmianie trzeba by regulować.
    Najlepiej zaczynać od rolek od kompletu z wariatorem – akurat najczęściej to sprawdziła fabryka i to jest dobry punkt wyjścia. Co nie znaczy że zawsze się tak uda.

    … jestem jak Xenon- iluminuje..eliminuje..
    #619922
    Zdjęcie profilowe bambo225
    bambo225
    Użytkownik
    • Postów: 20

    Witam nie było ,mnie bo na wyjazdach pracuje .
    Dziś zrobiłem tak sprężyna ta co była czyli miękka średniej nie mam jutro kupię .
    rolki oryginalne były 4,5g w seryjnym
    dziś założyłem tak 4,5g 5,0g 5,5 g 6,0g 6,5g 7,0g nic a nic sie nie zmieniło prędkosc taka sama 65km

    albo kupić jeszcze rolki lżejsze lub cięższe
    albo zakładać z powrotem seryjne i sprawdzić co blokuje prędkość jaka była 80km czy wariator sportowy czy sprzęgło sportowe .

    #620137
    Zdjęcie profilowe bambo225
    bambo225
    Użytkownik
    • Postów: 20

    zmieniałem wszystko włożyłem z powrotem seryjny wariator nic się nie zmieniło i seryjny dzwon i wróciło z powrotem 80 km czyli problem jest z dzwon i sprzęgło naraku sport v rent te sprzęgło jest tutaj
    https://www.scooterkingz.pl/sprzeglo-naraku-sport
    miałem sprężynę centralną strong i miękka teraz czekam bo u nas nie ma średnich zamówiłem chce założyć i wtedy rolki jeszcze raz

    a pytanie czy sprężyna jest obojętna niska wysoka bo sa różne długości rozmiar średnicy taki sam tylko długość

    #620138
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 11 556

    jeżeli nie lata luzem to długość aż tak dużego znaczenia nie ma. on i tak pracuje wstępnie ściśnięta. istotna jest jej siła (twardość) w tym zakresie roboczym. A to czy rozprężona ma 11cm czy 13cm to bez znaczenia

    … jestem jak Xenon- iluminuje..eliminuje..
    #620139
    Zdjęcie profilowe bambo225
    bambo225
    Użytkownik
    • Postów: 20

    Ok dzięki to czekam na sprężynę i zobaczymy co z tego wyjdzie .

    #620282

    Flap
    Użytkownik
    • Postów: 40

    Z tym dzwonem to może coś być, bo sam go posiadam. (wedle opisu na stronie, bo nic po za tym w internecie o tym dzwonie nie ma, jest to dzwon który ma zwiększyć przyspieszenie, a nie V-max i to sie sprawdziło)
    Mam ten sam wariator co Ty, tylko sprzegło motoforce evo, ale u mnie bawienie sie rolkami dało efekt, teraz dalej bawie sie w regulacje, tylko że ja już osiągnałem to co chce (licznikowe 100km/h) z tym, że kupiłem tez sprężynę naraku która jest ze tak powiem do pizdy (szybko traci swoje wartości, po 5 minutach jazdy już jest mięciutka) i nie chce odbijać po zredukowaniu do np 20 km/h.

    Przestroga dla wszystkich! Lepiej dac 10zł więcej i nie oszczędzać na sprężynach tylko brać te sprawdzone jak malossi 🙂

    Thug life!
    #620287
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 11 556

    dzwon raczej nie może zwiększyć przyśpieszenia bo służy tylko do tego żeby się go okładziny sprzęgła bez poślizgu trzymały. Chyba że mieliśmy 90Nm i standardowy dzwon się slizgał po okładzinach (a w zasadzie one po nim) lub przegrzewał i wtedy to się ślizgało. Jeżeli dotychczasowy zespół dzwon-sprzęgło działał to tjuningowy nic nie zmieni.
    Malusi efekt może być jeżeli jest lżejszy bo ma mniejszą bezwładność co teoretycznie ma wpływ na reakcje na gaz – ale sam siły napędowej przekazywanej na koło nie zmienia. Ale z kolei lżejszy układ napędowy to większa podatność na podmuchy wiatru i więcej potrzeba gazu żeby prędkość utrzymać.
    Wiec tuningowe są lżejsze i bardziej użebrowane/powiercone w ramach walki z masą i chłodzeniem

    … jestem jak Xenon- iluminuje..eliminuje..
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie