Kingway Ibis 4T 50 @ 80CCM – kopci olejem/ pobiera olej
- This topic has 10 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 6 years, 9 months temu by Fabian1226.
- AutorWpisy
- 26 maja 2017 dnia 21:45 #623729
Witam wszystkich. Mam kingwaya Ibis 50ccm zmieniony na 80-tke (a w zasadzie 72mm)
Wymieniłem wariator, wieksza dysza w gaźniku, cylinder, lecz głowica została od 50-tki.
Według zasad pracy silnika z mniejszą głowicą wiekszy cylinder daje wyższy stopien sprezania niż dedykowana glowica od 80-tki. Dlatego pomyślałem, że zostawie głowice taka jak była w serii. Nic nie cieknie z silnika, uszczelki są okej, pierścienie dotarte eleganckie i tam jest wszystko okej. Dzisiaj przyszły mi uszczelniacze zaworów które wymieniłem, kopci trochę mniej, ale i tak to jest dużo. Wie ktoś może co może być przyczyną pobierania oleju ? Jedyne kanały dolotowe do świecy, gdzie olej się może przedostać to zawory, a uszczelniacze są nowiutkie ( jeszcze specjalnie kupiłem te z dwoma sprężynkami bo na forach pisali że są lepsze).
Jakieś pomysły, ktoś się z tym może spotkał ? Proszę was o pomoc :/26 maja 2017 dnia 22:06 #623731pierścionki mój drogi kolego
27 maja 2017 dnia 09:42 #623740właśnie pierścienie patrzyłem i są całe, dotarte itd…
27 maja 2017 dnia 11:35 #623743lubię tą weryfikacje części poprzez “patrzenie na nie”. Skoro na pierścieniach nie wyświetla się napis “uszkodzone” to znaczy że są dobre. Rzut oka wystarcza.
27 maja 2017 dnia 12:50 #623746pęknięte nigdzie nie są. Nawet jeśli nie są to też mogą być uszkodzone? W jaki sposób? Pierścienie to nie majątek, moge kupić i wymienić, tyle czy to jest godne uwagi ?
27 maja 2017 dnia 14:56 #623749Dobra, cylinder wyciągnięty, tłoka nie zdejmowałem. Wyciągnąłem pierścienie i są całe, ładnie dotarte. Jeśli komuś to pomoże w diagnozie to mogę podesłać szczegółowe zdjęcia głowicy, tłoka, pierścieni i cylindra
27 maja 2017 dnia 17:40 #623750Dojrzałem niedawno do głowicy i jest zniszczony dekiel od zaworu wydechowego (w komorze spalania). Ma uszczerbki na rantach. Czy to może mieć wpływ na mój problem ?
27 maja 2017 dnia 20:45 #623755pomiar kompresji się robi a nie zgadywanke. to w zaworze to sie nazywa grzybek a nie dekiel. pytanie jak duże są ubytki, jak wyglądają gniazda (przylgnie gniazd)..itd
28 maja 2017 dnia 15:43 #623799jeśli świeca jest mokra od oleju to co to moze być? (wyciągłem gąbkę z filtra powietrza i idzie nieco lepiej). Kolejna sprawa to mam przypuszczenia ze czesc kompresji ucieka gwintem od świecy bo jest lekko zjechany.
28 maja 2017 dnia 15:46 #623801masz przypuszczenia…? to se je sprawdź to bedzie miał pewność. no jak rany ludzie. to nie polega na zgadywaniu i przypuszczeniach tylko na sprawdzaniu kolejnych rzeczy – od tych najbardziej prawdopodobnych to tych rzadkich.
28 maja 2017 dnia 19:04 #623817jezeli bierze olej to pierscienie sa do dupy,nie zobazcysz tego golym okiem,mozesz wymienic same pierscienie chociaz ja bym odrazu zmienił tlok i szlif zrobił
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.