Kingway Ibis 4T 50 @ 80CCM – kopci olejem/ pobiera olej

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #623729
    pdpiotrek2
    Uczestnik
    • 4
    • 11Postów:

    Witam wszystkich. Mam kingwaya Ibis 50ccm zmieniony na 80-tke (a w zasadzie 72mm)
    Wymieniłem wariator, wieksza dysza w gaźniku, cylinder, lecz głowica została od 50-tki.
    Według zasad pracy silnika z mniejszą głowicą wiekszy cylinder daje wyższy stopien sprezania niż dedykowana glowica od 80-tki. Dlatego pomyślałem, że zostawie głowice taka jak była w serii. Nic nie cieknie z silnika, uszczelki są okej, pierścienie dotarte eleganckie i tam jest wszystko okej. Dzisiaj przyszły mi uszczelniacze zaworów które wymieniłem, kopci trochę mniej, ale i tak to jest dużo. Wie ktoś może co może być przyczyną pobierania oleju ? Jedyne kanały dolotowe do świecy, gdzie olej się może przedostać to zawory, a uszczelniacze są nowiutkie ( jeszcze specjalnie kupiłem te z dwoma sprężynkami bo na forach pisali że są lepsze).
    Jakieś pomysły, ktoś się z tym może spotkał ? Proszę was o pomoc :/

    #623731
    prezydent
    Uczestnik
    • 0
    • 1Postów:

    pierścionki mój drogi kolego

    #623740
    pdpiotrek2
    Uczestnik
    • 4
    • 11Postów:

    właśnie pierścienie patrzyłem i są całe, dotarte itd…

    #623743
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    lubię tą weryfikacje części poprzez “patrzenie na nie”. Skoro na pierścieniach nie wyświetla się napis “uszkodzone” to znaczy że są dobre. Rzut oka wystarcza.

    #623746
    pdpiotrek2
    Uczestnik
    • 4
    • 11Postów:

    pęknięte nigdzie nie są. Nawet jeśli nie są to też mogą być uszkodzone? W jaki sposób? Pierścienie to nie majątek, moge kupić i wymienić, tyle czy to jest godne uwagi ?

    #623749
    pdpiotrek2
    Uczestnik
    • 4
    • 11Postów:

    Dobra, cylinder wyciągnięty, tłoka nie zdejmowałem. Wyciągnąłem pierścienie i są całe, ładnie dotarte. Jeśli komuś to pomoże w diagnozie to mogę podesłać szczegółowe zdjęcia głowicy, tłoka, pierścieni i cylindra

    #623750
    pdpiotrek2
    Uczestnik
    • 4
    • 11Postów:

    Dojrzałem niedawno do głowicy i jest zniszczony dekiel od zaworu wydechowego (w komorze spalania). Ma uszczerbki na rantach. Czy to może mieć wpływ na mój problem ?

    #623755
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    pomiar kompresji się robi a nie zgadywanke. to w zaworze to sie nazywa grzybek a nie dekiel. pytanie jak duże są ubytki, jak wyglądają gniazda (przylgnie gniazd)..itd

    #623799
    pdpiotrek2
    Uczestnik
    • 4
    • 11Postów:

    jeśli świeca jest mokra od oleju to co to moze być? (wyciągłem gąbkę z filtra powietrza i idzie nieco lepiej). Kolejna sprawa to mam przypuszczenia ze czesc kompresji ucieka gwintem od świecy bo jest lekko zjechany.

    #623801
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    masz przypuszczenia…? to se je sprawdź to bedzie miał pewność. no jak rany ludzie. to nie polega na zgadywaniu i przypuszczeniach tylko na sprawdzaniu kolejnych rzeczy – od tych najbardziej prawdopodobnych to tych rzadkich.

    #623817
    Fabian1226
    Uczestnik
    • 2
    • 4Postów:

    jezeli bierze olej to pierscienie sa do dupy,nie zobazcysz tego golym okiem,mozesz wymienic same pierscienie chociaz ja bym odrazu zmienił tlok i szlif zrobił

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button