kingway coliber swap

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning kingway coliber swap

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Caldir Caldir 5 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #150638
    Zdjęcie profilowe zbeloxer
    zbeloxer
    Użytkownik
    • Postów: 135

    witam chcialbym sie dowiedziec jak zrobic swapa w moim coliberku tzn jaki silnik wstawic co dokladnie kupic jakie sa tego koszty i czy mi sie to oplaca ile mniej wiecej moglby miec koni nowy silnik i jaka predkosc maksymalna moglibyscie tez podac jakies propozycje i linki do silnikow ?

    #150639
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 161

    Prędkość maksymalna? A czym będziesz hamował? butami? Wstaw 72ccm i ci wystarczy. I pomyśl o prawku np. A1>

    #150640
    Zdjęcie profilowe zbeloxer
    zbeloxer
    Użytkownik
    • Postów: 135

    na obecnym silniku mam cylinder 80 predkosc maks 90 i mi nie starcza ..ale to chodzi mi bardziej o moc

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #150642
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    silnik nie ważne jaki będzie miał inne mocowania , bez przeróbek się nie obejdzie. wg mnie najłatwiej wstawić gy6 125 to prosty silnik i elektryka też nie jest skomplikowana tylko moc 7 koni może być mało jak dla ciebie po tuningu 15 kucy powinien mieć koszt przeróbki raczej nie więcej jak tysiąc i to chyba najtańsze rozwiązanie. inne silniki to więcej przeróbek i kosztów oraz więcej mocy ale trzeba mieć o tym pojęcie a póki nie wiesz jaki silnik wybrać to najpierw dobrze się zastanów czy chcesz nadal robić swapa.

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #150643
    Zdjęcie profilowe zbeloxer
    zbeloxer
    Użytkownik
    • Postów: 135

    ze swojego 4t raczej nie wykrzesam aby mial kopa na starcie i latal okolo 120 😉

    #150656
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Według mnie najlepszym sposobem na swap będzie silnik z p/g . do niego musisz kupić elektrykę i wachacz. W 1000 zł powinieneś się wyrobić, a napewno jak dobrze trafisz na dobry silnik będziesz też zadowolony z osiągów.

    #150666
    Zdjęcie profilowe zbeloxer
    zbeloxer
    Użytkownik
    • Postów: 135

    od jakiego modelu ten silnik ? 🙂

    #150698
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    każde p/g ma dolne mocowanie więc bierz silnik od obojętnie jakiego modelu 🙂

    #150700
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Ten twój skuterek jest raczej malutki, to pewnie byś wstawiał silnik pg 2T, ale taki 50ccm marnie jedzie i i tak nie będziesz zadowolony z osiągów, po modyfikacjach z kitem racing 70ccm będzie rakieta, niestety spalanie około 7-8 litrów na sto wciągnie, ale rozpędza sie do setki około 7 sekund. 4T piaggio to jakiś 125ccm, o LC raczej zapomnij a z ac to tylko chyba z piaggio skipper silnik w serii ma 11 koni i realny vmax 105km/h, ale ma też wady jest niby niezniszczalny dość oszczędny i z wystarczającą mocą, niestety bardzo drogie sa do niego części, a po za tym jest bardzo duży i raczej w twoim skuterku by niesymetrycznie wyglądał. Lukario ci podpowiada silnik GY6 to chyba dobry wybór może nie jest nie wiadomo jak mocarny ale ma bardzo tanie części, nowy kosztuje około 1000zł używki na allegro jak sa to po około 400zł, niestety gy6 tez mały nie jest ale na pewno jest mniejszy od silników piaggio leader.

    #150709
    Zdjęcie profilowe Montecjusz
    Montecjusz
    Użytkownik
    • Postów: 155

    Rozumiem, że masz bęben i chcesz zmieniać silnik na mocniejszy niż 70? Człowieku najpierw pomyśl czym będziesz to hamować bo nie potrzeba kolejnej osoby do odwiedzania 1 listopada.

    Zipp quantum 2t.
    Wierzę i się tego nie wstydzę 🙂
    LwG!
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie