Toros F16 (podobno ZIPP) skuter z marketu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #24824
    avenue
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    Witam wszystkich forumowiczów.

    Mam na imię Piotr, lat 24.Posiadaczem skutera (jak w temacie) jestem od…uwaga…wczoraj. W związku z tym, że jestem kompletnie zielony przeszperałem internet i trafiłem tutaj z nadzieją, że znajdę oczekiwane wsparcie.
    Zdążyłem już wygrzebać z forum sporo interesujących mnie tematów, więc z kompletnością mojej zieleni trochę przesadziłem, tym bardziej, że zagadnienia związane z mechaniką i motoryzacją generalnie nie są mi obce( sporo dłubię samodzielnie we wszystkim co jeździ). Tutaj chciałbym dowiedzieć się od ewentualnych użytkowników tego jeździdła jak się sprawuje. Zdążyłem już odkryć, że toros f16 to klon Zipp Vapor.
    Do Toros’a Zipp oficjalnie się nie przyznaje, jednak wszystko wskazuje na to, że to Zipp właśnie jest głównym autorem importu tego wynalazku i jak twierdzi, będzie go serwisował.

    Teraz historia właściwa i pytania 🙂

    Skuter nabyłem w dzikiej promocji marketu Real z kilku pobudek:
    1. W celach poznawczych 🙂
    2. W wyniku szału na rynku paliwowym
    3. Poczułem wiosnę i postanowiłem samochód palący wiadra paliwa zakamuflować w garażu.
    4. Ze złości na tych co omijali mnie do tej pory kiedy przyrastałem do asfaltu stojąc w korkach.

    Do marketu przytrzaskałem z bańką paliwa(pomijam tu wizytę “na zakupy” i załatwianie formalności, a jesteśmy już przy odbiorze).
    Pan z działu sportowego wytoczył mi skuter przed bramki i uciekł :|.
    Kiedy dotarłem na parking zalałem bak pod korek, przykleiłem tablicę taśmą do błotnika i zaczęły się schody 8O.