Keeway TX 50 potrzebuję fachowca - Warszawa

Witam Bardzo Serdecznie!

Mój pojazd to Keeway TX 50 z przebiegiem 3300km. Mimo, że motorower jest na gwarancji to postanowiłem zrezygnować z "autoryzowanych" serwisów. Nie dość, że koszty przeglądów są sporę to fachowość pozostaje wiele do życzenia - jeszcze ani razu nie byłem w pełni zadowolony. Do rzeczy: poszukuję osoby prywatnej najlepiej fachowca, która jest w stanie zrobić mi przegląd pojazdu. Niestety jestem zielony w tych sprawach. Mam spore wymagania - chce najzwyczajniej mieć w dobrym stanie technicznym pojazd i śmigać z przyjemnością ;)
Nie chodzi o pieniądze - za dobrą pracę, dobrze zapłacę a i jeszcze pomogę Ci przy dłubaniu. Jakieś piwko dorzuce gratis. kontakt : admin.malczyk@gmail.com, kom. 728-624-562 ewentualnie tu proszę o odpowiedzi

Pozdrawiam Zviezda ;)

ewentualnie to idź do sklepu kup olej silnikowy i przekłądniwy o takich parametrach jak w książecce + płyn hamulcowy. posprawdzaj jak Ci hamulce ładnie biora nie dolewaj, olej wymień, litr powietrza pod kran+ proszek bo zapewne gąbkle masz, a jak nie to za 10zł kup nowy. złap się za klucz posprawdzaj główne śruby od kół amortyzatorów silnika i to na tyle, szerokiej drogi, jak będziesz miał jakieś pytania, chciał się dowiedzieć czegos wiecej co i jak zrobić to napisz na pw dam Ci swój nr tel lub gg. w Warszawie często bywam więc moge zajrzeć. Pozdrawiam.

No dzięki za pomoc ;) Napiszę do Ciebie na priv. Jak ktoś chciałby jeszcze pomóc to śmiało zapraszam! Mogę zawszę popróbować samemu podłubać, ale nigdy nie mam gwarancji czy czegoś nie popsuję ;)

Witam, w sumie to ja się zajmuję serwisem skuterów, ale przy Twoim sprzęcie też mógłbym poszperać :) Napisz, jak możesz:
-co nie działa
-co niedomaga
-co chciałbyś zrobić
-z jakiego rejonu jesteś?