Keeway ry8 2008r 2t Tuning

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Keeway ry8 2008r 2t Tuning

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 9 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #637228
    Zdjęcie profilowe Matiks
    Matiks
    Użytkownik
    • Postów: 17

    Witam posiadam skuterka keeway ry8 racing 2008r 2t 50ccm jak na razie 😉
    zastanawia mnie stuningowanie skutera na 70ccm i nie wiem czy te części będą dobre i kompatybilne ze sobą ;]
    chciałem zastosować takiego setupa ;D :
    – Wał korbowy Kit Tec Racing, CPI / Keeway 12mm luzy łożyskowe c4
    – Cylinder Kit Malossi Sport 70cc, CPI / Keeway, sworzeń 12mm ( żeliwo )
    – Gaźnik Motoforce 17,5mm, Minarelli / Peugeot (do ssania automatycznego)
    – Króciec gaźnika 21mm Motoforce Minarelli leżące 2T
    (nie wiem jaki króciec ssący dać czy 21mm ,22 mm , 24mm itp ..bo się na tym nie znam więc pewien nie jestem czy wejdzie do tego gaźnika jeżeli nie to proszę o kom 😉 )
    – Pasek napędowy 788x17x28mm Bando
    – Wydech Arrow Street Aluminium Black, CPI / Keeway (E)
    – wiadomo nowa świeca , filtr paliwa , chciałem dać filtr stożkowy , oczywiście nie za 30-40 zł 😉 , uszczelki itp….
    – Zawór membranowy TEC Sport Minarelli leżące Morini LC
    a w późniejszym etapie wiadomo to juz sportowe sprzęgło i wariator ale z tym dam sobie radę i co o tym myślicie czy może macie jakieś sugestie . Pozdrawiam ;]

    #637229
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 799

    do tego cylindra gaźnik 19mm. Wiesz że bedzie ci palił 6,5-8 litrów?
    wydech za słaby do tego cylindra. dodaj do listy moduł.
    chcesz to stroic na seryjnym sprzęgle i wariatorze to życzę powodzenia 🙂

    ziuuummmm….
    #637230
    Zdjęcie profilowe Matiks
    Matiks
    Użytkownik
    • Postów: 17

    moduł mam odblokowany o spalanie nie martwię się ;D
    a czy gaźnik 17,5mm nie styknie inni dają tylko większą dysze i niby mają git
    co do sprzęgła i wariator to zakupie też myślałem nad malossi multivar i Sprzęgło Malossi Fly Clutch d.107mm, Minarelli
    wydechu nie chce kupować za 600-700zł

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 9 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Matiks Matiks.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 9 miesiące temu przez Zdjęcie profilowe Matiks Matiks.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #637232
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 799

    to nie chodzi o to co chcesz tylko w co się pchasz. Wybór cylindra decyduje o reszcie.
    Jeżeli decydujesz się na 10-konny cylinder to zrób to tak żeby to z niego wykrzesać a potem wykorzystać. Inaczej bez sensu jest ten cylinder bo nie zrobi tego za co płacisz. Kup słabszy i wtedy twój 17mm gaźnik ma sens (zwłaszcza że w wersji od MF nie mają najlepszej opinii).
    Ale jeżeli chcesz mieć „git” to rób jak napisałeś.

    ziuuummmm….
    #637233
    Zdjęcie profilowe Matiks
    Matiks
    Użytkownik
    • Postów: 17

    a ten Cylinder Kit Airsal T6 70cc, CPI / Keeway, sworzeń 12mm będzie słabszy ?

    #637234
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 799

    znajdź ile deklarują mocy dla niego to się dowiesz

    ziuuummmm….
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie