Keeway Leone Sepran 4T - wymiana paska i problem z zapłonem.

Model: Keeway Leone Sepran 50 4t
Silnik: 139 QMB
Przebieg: 2200km

Witam
W kwietniu tego roku kupilem nowy skuter. Gdy jechalem do pracy zerwał mi sie pasek. A ze sie spieszylem do pracy zostawilem skuter u przypadkowej osoby i pobieglem na autobus. Tego samego dnia w nocy odebralem skuter i przewiozlem go do garazu w POZYCJI LEZACEJ. Po okolo tygodniu zamowilem nowy pasek. Przez ten czas skuter byl rozkrecony w garazu. Z lekkim trudem wymieniłem pasek na nowy ale nie moge go teraz odpalic. Ani na kopnik ani na rozrusznik. Rozrusznik straszie ciezko chodzi. Nie tak lekko jak wczesniej.
I teraz mam kilka pytan:

1) Podczas tej wymiany nie wiem skad odkrecilem ten kabel, i nie wiem teraz gdzie go przykrecic i do czego on jest. Jest na nim cyfra "4" Link: http://www.tinypic.pl/y2u6f5pe22b9

2) Czy pasek nie jest za krotki ? albo nie jest za szeroki ? Ogladalem kilka filmow tutorialowych co do wymiany paska i zawsze pasek jest luzny, a ja musialem go naciagac zeby go zalozyc a i tak bylo ciezko. Link: http://www.tinypic.pl/pk673c5cmu5o

3) Jak wymianialem pasek to na tym sprzegle byla taka sprezatyna ktora dociskala pasek, bez przycisniecia jej nie bylem w stanie zalozyc nowego. Wiec wzialem duzy srubokret i go rozszerzylem, ale jak zalozylem pasek to taka pozycja zostala, ten talerz na ktory napiera sprezyna zostal w tym miejscu ze tej sprezyny nawet nie widac. Link: http://www.tinypic.pl/b5pn1tyx2nhp

Dodam jeszcze ze sprawdzałem iskre i tam wszystko wporzadku. Przed zerwaniem paska wszystko bylo OK.

Pozdrawiam i licze na pomoc z waszej strony.

Jaki pasek kupiłeś? Jaki miał symbol, oznaczenie?

Jak go wiozłeś to na którym boku? Zresztą to mniej ważne, benzyna z gaźnika najprawdopodobniej sobie uciekła a sama nie spłynie, trzeba trochę pokręcić.

Pasek masz za krótki. Ciężko się obraca na talerzach a kopka i rozrusznik właśnie przez poruszenie przeciw talerza wariatora poruszają wałem napędowym. Nie mają siły tym kręcić, tłok nie wytwarza wystarczającego podciśnienia by w gaźniku pojawiła się benzyna. Od tego by chyba trzeba było zacząć.

Co do 1 to jest spust paliwa z gaznika. U mnie jest to przykrecone do pokrywy napędu.
2.Kupiłeś za krótki pasek. musisz kupić nowy, dłuższy. PS. masz jeszcze ten stary pasek co ci się urwał? Jeśli tak to masz na nim oznaczenia, poprostu kup identyczny pasek.
3. Według mnie pasek za krótki i zaklinonował sprężyne centralna. Nie ma po prostu ,,siły,, wrócić do dawnej pozycji.