Keeway huricane wolno się rozpedza

Witaj mam problem z moim skuterkiem,mianowicie skuter wolno się rozpedza i nie ma mocy i ciężko wkreca się na wysokie obroty lecz gdy postawie go na nóżkach ze tylnie kolo jest w powietrzu chodzi bez problemu od razu wkreca się na najwyższe obroty,wiem ze silnik jest nieorginalny jest wymieniony na minarelli,co to może być może ktoś z was miał podobnie

wielu miało podobnie. Sam sobie zdiagnozowałeś - nie ma mocy. A przyczyn tego stanu może być dużo - najczęściej to regulacja gaźnika albo zużycie (to pomiar kompresji prawdę ci powie)

a jakie powinien miec normalnie cisnienie na cylindrze? 50cc jutro pojade do mechanka sprawdzic

10-12 bar bardzo dobra
7-9 raczej średni
6 i niżej - to w zasadzie wymiana

ok jeszcze jedno pytanie wiem ze był wymienany silnik na minarelli i jakbym chciał wymieniac cylinder to jaki musze kupic. pisze na silniku jakis model czy cos? czy musiłbym zdjac stary i otwory pomierzyc itp i dopasowac nowy?

do minarelli horizontal jeżeli to leżący cylinder lub minarelli vertical jeżeli to pionowy cylinder. Do chłodzonych powietrzem (zapewne)
Do tego istotna jest średnica sworznia w tłoku. są 10 i 12mm
a najlepiej zweryfikuj ten silnik (ma typ na bloku) bo skoro sprzedający twierdzi że wymienił silnik na minarelli to warto by sprawdzić ile tego minarelli w nim zostało. Ja jestem pełen niewiary w ludzi w takich wypadkach i mało kto jest skłonny zainwestować w keewaya odpowiednio dużą kase żeby kupić i wsadzić tam silnik minarelli w dobrym stanie. Prędzej kupił zajechane/zatarte minarelli, wyleczył chińskim cylindrem za 80zł i pogonił w ludzi.

raczej tak jest.a zadnego typu nie moge znalezc na silniku zadnych napisów nie ma.a minarelli jet bo loga sa na karterze pod pokrywa paska na pokrywie i na tej osłonie na cylinder tylko mam problem z zidentyfikowaniem jaki to silnik poniewaz niegdzie nic na nim nie pisze,a cylinder na pewno jest jakis chinski włozony bo watpie zeby jakies lepsze pomalowane na fioletowo były

Top Performance robiło fioletowe cylindy ale bez żeber (chłodzone cieczą) i byś miał wtedy po prawej stronie silnika dekiel pompy wody a nie wlot do wentylatora.
To dość potężne cylindry - takie na okolice 13KM
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-top-performances-due-plus-70cc,pZ032551.bhtml

nie nie to napewno nie ten

jutro pojade te cisnienie sprawdzic i bedzie wszystko jasne