witam wszystkich forumowiczów, mam problem z moim skuterem , był on na czyszczeniu gaźnika i mechanik powiedział ze mam zmienić filtr na oryginalny a nie stożek który obecnie jest, rano ciężko odpala trzeba nim sporo kręcić , na moje to sie zalewa , mysle nad kupnem obudowy filtra powietrza i co mówicie o tym ?
tzn dobrze doradził czy jak ? jestem zielony w tych sprawach mam skuter od początku jestem 1 właścicielem kupiony w serwisie , serwisowany był na bieżąco , potem był własnie przerobiony ten stożek i większa dysza w przeźmierowie motobike , przejechane ma 5tys i po 2 latach garażowania sie za niego zabrałem , a moze byc właśnie przyczyna tego filtra stozka ze gaśnie na wolnych ?
nikt nie pomoze ? dzisiaj to samo , rano krece nim z 20sekund z 3 razy i dopiero za 4 razem odpali , skuter cała noc jest pod chmurką i zawsze tak rano odpala , co to moze być ? ten stożek ?
zakupiłem ten filtr powietrza co wyżej podałem link . Założyłem go i dupa, nie odpala, odkręciłem świece , cała zalana paliwem , tak jak by się zalewał , zadzwoniłem to tego mechanika co robił skuter , odpowiedział że , cytat: jak był filtr stożek to była wymieniana iglica na większą , teraz jak mam oryginalny filtr paliwa to dostaje więcej dawki paliwa niż powietrza i stąd ten efekt , mam wymienić iglicę lub podjechać.
Teraz pytanie do was jaka to iglica i gdzie ją mam kupić ? bo nie uśmiecha mi się znów podjechać do mechanika bo mam daleko , po demontażu oryginalnego filtra parę razy kręciłem i odpalił , widocznie ta iglica jest do wymiany , proszę was o poradę
iglica czy dysza? Iglic się raczej nie zmienia. myślę że mówisz o dyszy. Dysza główna paliwa. Wygooglaj sobie jaką twój silnik ma dysze seryjnie i taką kup. Kosztuje od 30gr do 5zł.
A iskra jest zawsze? Bo może sie tak zalewa z braku iskry.
źle napisałem dysza główna paliwa, iskrę ma zawsze , od początku jak był założony filtr powietrza stożkowy to nic z nim nie było , jak wróciłem do oryginalnego filtra to sie zalewa , kurde nie za bardzo wiem jak to w google napisać itp , może jest taka na allegro aby kupić ? bo jak wpisałem to sa całe naprawcze zestawy do gaźnika
W google musisz wpisać to czego szukasz. https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=Keeway+F-act+dysza+seryjna i trochę poczytać.
oryginalna ma 52,5 a odblokowana 60-65 co to znaczy ta odblokowana ? czy jak założę 60-65 to na tym filtrze nie pojade ? nie odpali ? a jak założe 52,5 to co ? wolniej pojadę , nie rozumiem, to jaką mam w końcu kupić?
tu ci przez forum nikt nie pomoże. To trzeba przy tym silniku siąść, wszystko SCHLUDNIE I SZCZELNIE poskładać i zabrać się za regulacje lub diagnozowanie tego co może być nie tak.
poczytałem troche , wyczyszczę gaźnik , wymienie dysze, ale składając wszystko do kupy nie pisze ile powinna być odkręcona dysza od obrotów i od powietrza, wkręcam oby dwie dysze i nie ma ile dana dysza powinna mieć obrotów regulacji , dziwne , każdy inaczej tam pisze ,