Junak 607 50cmm 2T Silnik Ciężej i Głosniej Pracuje

Witam Mam Problem Ponieważ Skuter jak w temacie Głośniej i Ciężej Pracuje ,gdy przyspieszam lub zwalniam pod kanapą czuć wibracje silnika aż cala kanapa wibruje.do 330 km bylo ok dokad nie zaczela mrygać kontrolka z olejem gdy się zaświeciła zatrzymałem skuter sprawdziłem Stan Oleju jego było dużo Dodam Ze przy zakupie był Wlany Cały litr. wiecie moze o co chodzi ? jak bylem w miejscu zakupu mechanik obejrzał skuter odpalił i się na nim przejechał i stwierdził ze wszystko jest w porządku ze 2t maja to do sb ze głośniej chodzą...olej został dolany a on dalej chodzi tak samo raz wibruje aż ta kanapa a raz nie ale silnik chodzi dużo głośniej i ciężej pracuje wdlg mnie...na początku inaczej chodził do tych 330km

Jest To nowy Skuter z salonu.Smigam na nim 35- czasem 40

Wiec prosił bym o Rady opinie co jest Grane ? czy to normalne w dwu suwach?

i Czy to normalne aby nowy skuter potrzebował Gazowania do odpalenia z rozrusznika ? bo pochodzi chwile i zaraz zgaśnie albo wcale nie odpali bez gazu.

raczej aż takich wibracji żeby ci trzęsło kanapą to nie ma. może trzeba tylko podregulować gaźnik a może coś jest z nim nie tak. był modyfikowany czy seria? co ze skutkami tego dzwona co zaliczył?

dlatego ja też tak sadze ze takiego czegoś wcześniej nie bylo... w serwisie tak mi powiedzieli też ze mozna wyregulować gaźnik ale niczego nie obiecują ze to od tego te wibracje.. dzwon nie byl duzy ogolnie kolo ucekalo w jedna strone z 2 cm wymienione połka i lagi...dzisiaj ide z nim na ten przeglad serwisowy ..nic modyfikowany nie byl wszystko orginalne tak jak kupione

znaczy zle wytlumaczylem kolo uciekalo w ktoras strone wzgledem kierownicy i poszlo w polke i ponoc lagi...

no t skoro idziesz na przegląd i im to zgłaszasz to nie ma co tu zgadywać

tak tylko watpie zeby cos zrobili bo twierdza ze jest w parzadku najlepszym...

no i jak w temacie mechanik stwierdzil ze sie nie bedzie czepial gaznika nawet dopiero po przejechaniu 3000km i wez tu sie dogadaj z takimi ludzmi...a wyraznie slychać prace silnika i Tą wibracje..j

Odświeżam Temat.. Skuter po prostu głośniej i jak by Ciężej pracuje:
1) Nie odpala na zimnym silniku bez Gazu, ani z kopa Ani ze Startera
2)jak odpali z gazem trzeba go grzać z minute albo dwie żeby nie zgasł
3)Nie może utrzymać obrotów zaraz po odpaleniu
4)jak odpali to na wolnych obrotach rozchodzi się po skuterze wibracja aż drga a gdy się jedzie na początku i się rozpędza do 30-40 silnik jeszcze głośniej chodzi.

NOWY SKUTER Z SALONU.
Przegląd był na 300 km
Przejechane teraz 1200km
Mechanik nic nie stwierdził a regulacji Gaznika nie chciał się Czepiać
Proszę o POMOC z Góry Dzięki

skuter staje na uszach, nie odpala na zimno a mechanik nie chce regulowac gaznika?
zmień mechanika

Tak mówiłem to na początku zaraz po przeglądzie ale nic nie odpisałeś wombat. zmienie mechanika i po gwarancji może i tzeba zmienic mechanika. a coś wiecej moze cos powiesz albo ktos inny ? o tych przyczynach co napisałem ? i takie pytanko Gaznik sie reguluje tam przy gazniku tym pokretłem czy gdzies jeszcze ? bo kolega mi mowil ze jeszcze tam przy manetce idzie jakis przewod ze sie srobke przekreca

ale tutaj ciezko coś mądrze doradzić. ty jesteś w temacie jasnozielony a ja tego silnika nie słyszałem wiec ciezko mi powiedziec co i jak i czy w ogóle pracuje głosniej.
gaznik sie reguluje sruba od składu mieszanki na wolnych obrotach, sruba od regulacji przepustnicy ale też pływakiem, wymianą dysz (osobno dla wolnych i osobno główną), iglicą a nawet linką. to trzeba zobaczyć żeby się mądrzyć albo po prostu musisz się doszkolić o regulacji gażnika i napierać. to sporo wiedzy a regulacja upierdliwa. równie dobrze może ci już stukać wał albo pierścienie, gar jest zajechany i stąd problemy.zmierz gdzieś kompresje to bedziesz wiedział więcej. 1000km niechęci mechanika do wyregulowania gażnika swobodnie wystarcza żeby zajechać cylinder