Jet force nie wchodzi na wysokie obroty

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Jet force nie wchodzi na wysokie obroty

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #618907
    Zdjęcie profilowe JetForce05
    JetForce05
    Użytkownik
    • Postów: 51

    Witam.Po zimowym odmlozeniu maszyny znalazl sie maly problem. Zaczne od poczatku. Wymienione zostaly; tlumik na leowince zx oraz filtr powietrze. Niby jak oryginalny tyle ze rozbieralny z mozliwoscia czyszczenia wkladu. Wiedzialem ze bedzie konieczna regulacja ale mam z nia problem. Odpala na dotyk trzyma obroty w granicach 1500 lecz po dodaniu gazu wkreca sie do 3000 i nic wiecej. Nie chce jechac tylko lekko dymi. Moje podjzenia padly na dysze w gaziku lecz moge sie mylic wiec licze na sugestie co moge jeszcze sprawdzic. Przewody zaplonowe i cewka wydaja sie byc ok, iskra bardzo mocna. Fajka takze nowa ngk o odpowiednich parametrach. Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi.

    #618910
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 146

    a to „nic więcej” to znaczy co? przerywa, dławi się?
    napęd oglądałeś? może się zastał wariator albo korektor, może po wydechu kompletnie zmieniła się charakterystyka silnika i trzeba grubej regulacji.. itd. tu może być milion powodów.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #618912
    Zdjęcie profilowe JetForce05
    JetForce05
    Użytkownik
    • Postów: 51

    No nic więcej. Tak jakby nie miał siły ruszyć. W sumie nie wpadłem na to o czym napisałeś że mogło się coś zastać ale objawy mogłyby na to wskazywać. w wolnej chwili zdejmę pokrywę przekładni i jeszcze raz przejrzę. Nad rolkami też się zastanawiałem bo są założone 6,5… Z fabrycznym wydechem ładnie z nimi śmigał do 80km licznikowych i bez problemów z górkami. Korektor sprawdzałem czy nie ma bicia jak składałem skuter i wydawał być się ok, wariator wymieniałem w zeszłym sezonie bo fabryczny był już wysłużony ale może faktycznie się zastał i się nie otwiera jak powinien. W każdym razie dziękuje za sugestie. Może rozjaśni to sytuację.

    #618978
    Zdjęcie profilowe JetForce05
    JetForce05
    Użytkownik
    • Postów: 51

    Witam. Po sprawdzeniu wariatora oraz korektora stwierdzam że to nie to…. Korektor chodzi gładko tak jak wariator. Po zdjęciu filtra powietrza dalej to samo… Ale dla zobrazowania sytuacji dodałem krótki filmik który może coś komuś ułatwi w pomocy. https://www.youtube.com/watch?v=tNxw3Xu4nPg&feature=youtu.be Wariator nie ma nawet szans wypiętrzyć paska gdyż są zbyt niskie obroty aby go rozeprzeć. Sprzęgło łapie przy około 4tysiącach fabrycznie a jak widać nawet do tylu nie dochodzi.

    #618979
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 146

    no to full diagnostyka się kłania

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #618981
    Zdjęcie profilowe JetForce05
    JetForce05
    Użytkownik
    • Postów: 51

    Czyli ze czarna magia co moze mu dolegac? To nie za bogato. Ciezko bedzie przetransportowac go bez lawety czy busa. Chinczyka wsadzilismy w suva ale ten dziad sie nie zmiesci.

    #618983
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 146

    może nie magia ale objawy nie wskazuję na nic. wiec trzeba sprawdzać po kolei

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie