Jednośladowe teksty :)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Jednośladowe teksty :)

Ten temat zawiera 84 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 7 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 85 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #216692

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Siema,
    tak mi na myśl przyszło, żeby założyć taki temat w którym będziemy wypisywać wszystkie śmieszne teksty jakie wypowiedzieliśmy na forum i naszym chacie 🙂
    Trochę późno bo już wieeeeele tekstów takich było (szczególnie podczas gdy siędzieliśmy dużo na chacie) no ale też dużo jeszcze będzie 🙂
    Teraz powybieram parę z podpisów użytkowników 🙂
    Propozycje i w ogóle składajcie w postach, a ja będę dodawał tutaj (do pierwszego postu) 🙂

    Kolejność przypadkowa!
    -:-
    excent: „rox z gazu idzie na przednie”

    KruczeK: „wino + kruczek = <sex><sex><sex><sex><sex><sex><sex><sex><sex><sex>”

    Norvid: „proszę nie spamowac w moich tematach gdyz jeśli tak będzieta robic to poproszę tate zeby kupil te forum od admina i wtedy ja tu bende rzondzic wienc pobanuje was wsystkich bo mnie wkur.wiacie”

    Mafioz: „carmen powysyłała pare swoich hot zdjęć xD
    kowal musiał mi chusteczki pożyczyć… „

    Damianho: „ch.uj Ci w dresy”

    wrona: „to tak jak bym powiedział że otworzyłem interes porno i dawał zdjęcia bielizny :)”

    kondzio94: „Myśle ze max 2 tyg i też krzywa rama :<„
    Danielson: „spoko spoko ;d alu się nie krzywi ;d”
    SiWy: „tylko pęka :lol:”

    KruczeK: „mnie ogolnie smiećsza laski co […] ale rowniez szanuje je za to ze maja jaja”

    SiWy: „specjalnie jezdzilem zeby podjechali, no i spisali mnie tylko”
    krzysiek508: „ale na koleś? :lol:”
    SiWy: „Nie kur.wa na dupie”

    krzysiek508: „lol lol lol 999 xxx xxx xxx :D”
    RudY: „i to 3x ! tzn. 3 razy :p ty patrzcie … są tam 3 razy po 3 iksy co daje 3 i 3 co daje po pomnożeniu 9 … są tam też 3 dziewiątki co po odwróceniu daje 3 szóstki ! gdy razem z szóstkami odwrócimy ‚lol’ wyjdzie ! lol ! 😮 więc mi to wygląda na ‚sztańsko śmieszne porno’ !”

    Waski: „carmen kładz się będziemy instalowac „

    Carmen: „ch.uj lat 17, ale było ciemno xD”

    SiWy: „carmen miała fifola w buzi!!”

    SiWy: „moj stary ma szadoła i je.bie mnie to”

    kondzio94: „Ej wiecie co .. wy mnie coś w konia robicie… Wkońcu ile się płaci ?..”
    Waski: „666zł”
    Szympa: „999”
    Kowal: „w ch.uj”

    RudY: „właśnie się spuściłem na klawiature
    RudY: w ogóle to dzieki za pomoc ;P
    RudY: mówię o formularzu a nie o spuszczeniu :D”

    Carmenka: „Muszę sobie znaleźć murzynów do walenia.”

    Mafioz: „mi raz tak trysnęło że musiałem noge myć xD
    Mafioz: ej i kur.wa skarpetka też ucierpiała

    Mafioz: w gothicu3 tak było ;d
    Mafioz: na początku ledwo dawałem rady
    Mafioz: a potem w połowie gry to ło kur.wa ale łogień
    Mafioz: aż se wtedy drugą nogę ubabrałem”

    Wiele tekstów zostało zapomnianych, mnóstwo było też na SB, mnóstwo w postach 😛

    #216693

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Co za laska.. xD
    żebym to ja pamiętał ale było kiedyś na shucie taki tekst co wszystkich rozbawił
    a to co na czacie się działo to trzeba by wkleić całe rozmowy bo to kurde taka beka że szok xD

    #216694

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No kurna szkoda, że tak późno wpadłem na pomysł założenia tego tematu bo teksty z tego forum to miazga totalna :p
    a „co za laska” to teraz tylko my znamy z dzisiejszego grania w Q3 XD

    #216695

    Anonimowy
    • Postów: 0

    skuter chciałeś?
    KondzioR
    21:10:19
    nie dzieki
    Kowal Roxiarz 5000 tysiecy
    21:10:29
    dasz mi cieniasa i dopłate
    KondzioR
    21:10:39
    haha xd
    Kowal Roxiarz 5000 tysiecy
    21:10:58
    3 tys dopłatył

    #216696

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Eaa tam takie :p To muszą być perełki 😀
    I najlepiej jedna wypowiedź – ewentualnie krótka, dwuwiadomościowa konwersacja 😛

    #216697

    Anonimowy
    • Postów: 0

    RudY napisał:

    P.S. Wiem, że niedawno wiktor miał coś fajnego jeszcze w podpisię zanim dał ten o roxie z gazu na koło więc jeśli pamięta to dawać go tu 😛

    ??
    Mam Twój o butach i lodziQ xD ;*

    a z tym roxem to Siwy coś maczał palce w tym texcie 😀

    #216698

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ale był coś fajnego zanim miałeś ten o roxie :p
    a buty i lód to głupie bo to wyciągnąłeś z kontekstu 😛
    z roxem to KTOŚ (tylko nie wiem kto) się podszywał pod Kowala i to pisał xd chyba Damianho ale nie mam pewności :p

    Edit: dodana wypwiedź Mafioza xd

    #216699

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Kowal Roxiarz 5000 tysiecy xd

    #216700

    Anonimowy
    • Postów: 0

    AA ale to nie był cytat tylko coś takiego
    Pozdro [ju] [nie dla absolwentów politechniki w wieku 16 lat i graczy TIBII] 😉

    nie wiem czy o to chodzi 😛

    #216701

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No coś z Kowalem i roxem za 5k można by było dodać bo tego mnóstwo o tym było tylko nie mam autentyka :p Bo na SB o tym pisaliśmy cały dzień 🙂

    Dodany tekst Damiana 😛

    Edit:
    Niii nie o to 😀
    To był cytat jakiś taki w quote

    #216702

    Anonimowy
    • Postów: 0

    EJ no nie pamiętam… weź przybliż coś bo nie wiem czego to dotyczyło 😀
    [na pewno nie motocykli] xD

    moze ten mój o Twojej DT że została dziwką się nada 😛

    #216703

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dj damianho-uj ci w dresy(oryginal mix)

    #216704

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wiktor24 napisał:

    moze ten mój o Twojej DT że została dziwką się nada 😛

    A idź 😛

    wiktor24 napisał:

    EJ no nie pamiętam… weź przybliż coś bo nie wiem czego to dotyczyło 😀

    No nie pamiętam właśnie 😛

    kondzio94 napisał:

    dj damianho-uj ci w dresy(oryginal mix)

    No na chacie tego cała masa było 😛

    #216705

    Anonimowy
    • Postów: 0

    OOO!
    kondzio- Myśle ze max 2 tyg i też krzywa rama :<
    Danielson- spoko spoko ;d alu się nie krzywi ;d
    Siwy- tylko pęka 😆

    😆

    #216706

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kondzio- Myśle ze max 2 tyg i też krzywa rama :<
    Danielson- spoko spoko ;d alu się nie krzywi ;d
    Siwy- tylko pęka 😆

    to można dodać xd

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 85 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: