Jechał 65+ teraz 40

Witam. Mam problem z moim Motobi Rocky 50cm. Otóż góra 2 dni temu normalnie jechałem 65-70 po jakimś czasie zaczął zwalniać stopniowo… lekko popuściłem manetke po kilku s dodałem gazu i było okej… ale teraz mam tak cały czas :( skuter jedzie jak chce… mam manetkę na max a prędkość mi skacze jak chce raz 45 raz 50+ zazwyczaj w mieście poniżej 40 a jak wjeżdżam gdzieś na most pod lekką górkę to już nie wspomnę, prawie, że w miejscu stoi… po prostu coś mi zamula i nie ma siły go ciągnąć, na stopkach centralnych normalnie wchodzi łądnie w obroty… jest jak zawsze ale gdy go spuszczę z nóżek i ruszam to już jest tak jak powyżej napisałem, podejrzewam, ze to może być wina rolek,sprzęgła,paska,zaworów… gaźnik czyściłem, regulowałem, nowy filtr wstawiłem… też może byćze dostaje lewe powietrze możliwe ze jest walnięta uszczelka pod kolankiem króćca i wężyka od gaźnika do filtra, Waszym zdaniem co mogło by być nie tak? Przypominam, że jestem Lekkim Laikiem w tych sprawach :) ( moduł zapłonowy też jest ok )

Zobacz Więcej na: http://www.skuterowo.com/?p=36580 | Skuterowo.com

Przyczyn może być wiele... Zacząłbym od wyregulowania zaworów.

a jak nie zawory to co może być nie tak? może być coś z cewką ?

wyregulowałem zawory i wydaje sie ok obroty nie skacza nie muli, ale jutro go przetestuje tak na 60 km to dam znać co i jak

moze jakies lewe paliwo wlales, na silnikach od samochodow osobowych nie dzaiala na na takiej przczulce szkoda gadac. Ja kiedys wlasnie wymieszalem paliwo bo tankowalem na 4 roznych stacjach naszczescie pod domem mi zdechl i nie chcial odpalic, sposcilem i wlalem nowe i jak by reka odjol.

też prawda,że to paliwo...
dysza w gaźniku jak zapchana to skuter przymula po dodaniu gazu do dechy..

dziś wróciłem i ledwo pod górke podjechałem... to samo... a paliwa ja nie mieszam... jak mam już rezerwę, to dopiero tankuje do pełna, dzisiaj wymienie rolki i zoabczymy, jak nie rolki to sprężynę centralną może coś pomoże :)