Jawa Mustang nie pali

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Jawa Mustang nie pali

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe malfeusz malfeusz 1 lat temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #311841
    Zdjęcie profilowe JawaMustang
    JawaMustang
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam.Tak jak w tytule jawka nie chce palić. iskra jest gaźnik przeczyszczony a nawet jeśli by nie to wlewałem do cyla paliwo. Jawa nawet nie mruknie na popych jak i a kopa. Podajcie sugestie.

    #311843
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 025

    a ty podaj więcej danych. ona wczoraj paliła czy jest własnie wyjęta z szopy po 4 latach.. itd

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311881
    Zdjęcie profilowe JawaMustang
    JawaMustang
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Wczoraj nie paliła ani nie została wyjeta po 4 latach z szopy po prostu miesiąc temu ją dostałem i ją odpaliłem bardzo ładnie chodzila. Od tamtego czasu stała w szopie (w bardzo dobrych warunkach)

    #311882
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 025

    a ten gaźnik to czyściłeś teraz czy miesiąc temu? Stała zalana mieszanką? Z jakiego oleju. Jest iskra? Jest opór na kopniaku? Świece zalewa?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311883
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 462

    Sprawdź dysze w gaźniku. Przez miesiąc mogło paliwo wyparować a olej z mieszanki został. Wystarczy żeby zapchać dysze. Najlepiej próbuj odpalić i sprawdź czy świeca jest mokra. Jeżeli sucha to nie dostaje paliwa. Ja tak często miałem w Romecie i najlepszym lekarstwem na to jest zakręcenie kranika i wypalenie paliwa z gaźnika wtedy kiedy planujemy dłuższy postój. Wtedy po jeździe nie gasimy silnika tylko zakręcamy kranik i czekamy aż silnik sam zgaśnie. Dzięki temu nawet po długim postoju mamy pewność że dysze są czyste i można będzie odpalić bez problemu. A takie jeżdżenie z dnia na dzień a nawet z kilkudniowymi przerwami nie wymaga tego. Poza tym w starych dwusuwach świeca lubi dostać przebicia i warto byłoby ją też wymienić – o ile iskra będzie na wykręconej to już pod ciśnieniem w cylindrze może jej nie być.

    Zipp Salmo: przebieg 51327km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 2731km.
    #311962
    Zdjęcie profilowe JawaMustang
    JawaMustang
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Dzięki. Dzisiaj zauważyłem, że gdy odpalam świeca jest sucha. Od razu zacząlem znów czyyscić gażnik. Gdy wyczyściłem świeca dalej była sucha. Więc śie zdenerwowałem i wlałem do cyla paliwo (dawniej źle to robiłem) i odpalił od pierwszego 🙂 hahahhah

    #311966
    Zdjęcie profilowe malfeusz
    malfeusz
    Użytkownik
    • Postów: 88

    gratki, dziwna sprawa.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie