Jakie wydech do DT 80?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Jakie wydech do DT 80?

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 7 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #620891
    Zdjęcie profilowe ProPlayer13
    ProPlayer13
    Użytkownik
    • Postów: 14

    Witam, jaki wydech jest lepszy do jazdy po polnych drogach i lasach do DT 80? Gianelli czy może odblokowany orginał? I jak z mocą na tych wydechach, duża różnica jest ? I jak z jazdą na wyższych biegach? Ciągnie dobrze czy traci moc?
    Orginał ma rezo od 5tyś do 8tyś
    Gianelli ma rezo od 8tyś do 12tyś

    • Ten temat został zmodyfikowany7 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe ProPlayer13 ProPlayer13.
    Krystian
    • Ten temat został zmodyfikowany7 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe ProPlayer13 ProPlayer13.
    #620895
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 391

    a masz seryjny cylinder? zakręcisz swój silnik do 12ooo ? uzywasz tego zakresu?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #620896
    Zdjęcie profilowe ProPlayer13
    ProPlayer13
    Użytkownik
    • Postów: 14

    Mam seryjny cylinder, silnik teraz na postoju i na mniejszych biegach kręci do 12000 😉 Ale na orginalnym wydechu ma rezo do 8tyś a powyżej już ledwo przyśpiesza

    Krystian
    #620900
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 391

    myślę że to nie dlatego że powyżej 8000 nie ma rezo tylko dlatego że seryjny cylinder ma tak ustawiony „rozrząd” tzn kształt, wielkość i położenie okien jest takie a nie inne i do tej charakterystyki jest dobrany seryjny wydech. Powyżej 8000 współczynnik napełniania spada drastycznie i tutaj żadne rezo nie pomoże.
    Trzeba by znaleźć charakterystykę seryjnego cylindra (albo deklaracje producenta albo wykres z hamowni serii) i porównać np z wykresem po samym wydechu.
    Skoro ten gianelli jest taki wysokoobrotowy to myśle że to jest wydech do jednostki po modyfikacjach – po gaźniku który nie wymięknie z dawką przy 10000, zapłonie…itd i raczej bedziesz jeździł miło tylko wtedy kiedy bedziesz go piłował wysoko a na dole może być gorzej niż teraz. Jakby to były różnice w stosunku do serii o 1000-1500 obr to to jest jeszcze w granicach tolerancji/wydajności seryjnych części i ich charakterystyk. Ale tutaj jest różnica +4000 obr a to jest wg mnie za dużo żeby efekty tego wydechu było widac na seryjnym silniku.

    żadne forum krosiarzy nic na ten temat nie mówi? bo to na 100% już przerabiany temat.

    edit: poszukałem w necie i jest o tym sporo. ALe DT80 ma czerwone pole od 10.000 obr. To na pewno wydech z rezo do 12000 (końca obrotomierza) to nie jest do seryjnych jednostek.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: