jaki wario i i stożek do 2t

Witam mój kymco powoli się naprawia wiec zostało mi parę groszy i chce kupić wariator i stożek lecz nie wiem jaki bo za bardzo nie siedzę w tuningu

po co Ci stozek?

podobno coś daje

stożek coś daje jeżeli masz czas ( na regulację), kasę(na paliwo i dobry stożek i dysze) oraz wiedzę co do zaawansowanej regulacji i dobry pomysł

A wariator to zalezy na jaki cię stać

Co do wario:

Polini SC
Malossi Multivar
Hebo NG
Stage6

Zależy jaki masz wydech :))))

wydech mam standard ale planuje wymiane jak się kasa uzbiera możesz mi rkos jeszcze powiedzieć jakie rolki najlepiej wsadzić tak żeby i sie zbierał i v-max miał nawet dobry.Teraz na full seri tylko odblokowany leci mi 70-75

Gdy masz seryjny skuter to nie widzę sensu kupna stożka i wariatora, ponieważ nie wiele one dadzą. Co innego jest w przypadku gdy masz zamontowany sportowy(cylinder,wydech,wał,gaźnik). Tak w ogóle to stożek zwiększa tylko ilość powietrza które dostaje się do gaźnika podnosząc spalanie. W dodatku będziesz musiał rozbierać gaźnik żeby zwiększyć dyszę. Ogólnie jeśli chcesz się brać za tuning to zacznij od większego cylindra lecz moim zdaniem spalanie rzędu 5-6L/100km przy aktualnych cenach paliwa jest nieopłacalne.

a oprócz cylindra bo nie chce mi się tego robić,co zmienić aby osiągi doszły do 90km/h na poczatku mam jakies 400zł wiec za to moge już coś zmienić resztę bede usprawniał z czasem

Większy cylinder to podstawa, ale jeśli już koniecznie chcesz podnieść lekko osiągi to kup markowy wydech lecz na seryjnych częściach nie oczekuj zbyt wiele...
Tylko czemu chcesz zmieniać części jeśli skuter jest nowy, a prędkość maksymalna jest w porządku ?

radwan962 napisał:

a oprócz cylindra bo nie chce mi się tego robić,co zmienić aby osiągi doszły do 90km/h na poczatku mam jakies 400zł wiec za to moge już coś zmienić resztę bede usprawniał z czasem

50'tką nie uzyskasz v-maxu 90km/h.

Jakub100001 napisał:

Gdy masz seryjny skuter to nie widzę sensu kupna stożka i wariatora, ponieważ nie wiele one dadzą. Co innego jest w przypadku gdy masz zamontowany sportowy(cylinder,wydech,wał,gaźnik). Tak w ogóle to stożek zwiększa tylko ilość powietrza które dostaje się do gaźnika podnosząc spalanie. W dodatku będziesz musiał rozbierać gaźnik żeby zwiększyć dyszę. Ogólnie jeśli chcesz się brać za tuning to zacznij od większego cylindra lecz moim zdaniem spalanie rzędu 5-6L/100km przy aktualnych cenach paliwa jest nieopłacalne.

Nie zgodzę się z Twoim zdaniem na temat wariatora, w seri wariator typu naraku ew stage6 naprawdę da w miarę przyzwoite przyśpieszenie oraz prędkość 80km/h

DooOminO napisał:
Nie zgodzę się z Twoim zdaniem na temat wariatora, w seri wariator typu naraku ew stage6 naprawdę da w miarę przyzwoite przyśpieszenie oraz prędkość 80km/h

Sam wariator podniesie trochę przyspieszenie i prędkość maksymalną lecz nie zrobi z seryjnego skutera rakiety.

Jakub100001 napisał:

DooOminO napisał:
Nie zgodzę się z Twoim zdaniem na temat wariatora, w seri wariator typu naraku ew stage6 naprawdę da w miarę przyzwoite przyśpieszenie oraz prędkość 80km/h

Sam wariator podniesie trochę przyspieszenie i prędkość maksymalną lecz nie zrobi z seryjnego skutera rakiety.

cudów nie bedzie. x2