Jaki skuter za 1500 – 2000 zł, może ktoś chce sprzedać?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Jaki skuter za 1500 – 2000 zł, może ktoś chce sprzedać?

Ten temat zawiera 33 odpowiedzi, ma 12 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe DeelBeat DeelBeat 6 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 34 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe devlin
    devlin
    Użytkownik

Witam,

szukam skutera 50 ccm, chętnie używany 1500 – 2000 zł. Spędziłem ostatnie kilka dni na forach i innych allegrach i co nieco teorii się naczytałem, ale praktyka to co innego, jestem całkiem zielony…

Dlatego zwracam się do Was o poradę – jeśli chodzi o sam skuter to oczywiście 50ccm, nie musi mieć żadnego bajeranckiego designu, osiągi vmax mnie nie obchodzi (może być 50kmh), bardziej przyspieszenie i ruszanie z miejsca, żeby mnie na skrzyżowaniu nie rozjechali :), z innych rzeczy mam 190cm wzrostu – więc coś pasującego do tych gabarytów i fajnie byłoby, żeby był dwuosobowy.

Chodzi też o odwieczną kwestię – nowszy Chińczyk czy markowa ale stara używka (czy np. opłaca się kupować Yamahę albo Aprilię z ’99?)

Jeśli ktoś ma coś na sprzedaż (najlepiej woj. Kujawsko-Pomorskie, konkretnie Toruń, ale zawsze można podjechać) to chętnie pogadam 🙂

Będę wdzięczny za każdą poradę, bo już jestem skołowany strasznie:)

Zdjęcie profilowe Loxik
    Loxik
    Użytkownik

W sumie za 2000 możesz mieć używkę ,ale jest duże prawdopodobieństwo ,że była katowana.

Yamaha Aerox 2011r. Przebieg – 345 km.
    Zdjęcie profilowe elloco
    elloco
    Użytkownik

No więc musiałbyś patrzyć tak do 1500zł max żeby jeszcze co najmniej z 5 stówek mieć zapasu na wymiany 🙂 Chyba że z pewnego źródła byś brał.

Było kilka chińczyków..Toros, Baotian… Kymco Agility R16 125ccm do 2017r, Szukam jakiegoś „maxi” 🙂

Czytaj
    REKLAMA

Prezenty od Junaka

Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    Zdjęcie profilowe mates4514